Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte väl!Jo nog lär det könas lite.
Men inglasad balle är det ju bara att dra på infravärmen och njuta!Trevlig fredag! Här i regnrusket känns det onekligen som att sommaren har gjort sitt.
![]()
Den är läcker!Trevlig helg!![]()
Nja, paketet är inlämnat igår. Men ingen spårning överhuvudtaget.Nej vad surt! Bråkar de om värdet eller?
Sommaren är inte slut förrän the fat Kung Bore sings. Det är sen gammalt.Det är tyvärr inte pandemieländet jag syftar på. Det får vi nog dras med ett tag till
Nä, det är ju den ljuva SOMMAREN jag börjar tvivla på!!!
Det är ju nästan frostvarning när man går ut och hämtar tidningen på morgonen... Och häromdagen när jag skulle vila min gamla slitna kropp i spabadet så fick jag jacka upp temperaturen några grader.
Har till och med använt jeans och STRUMPOR i veckan?!? Alltså va FAAAN!!
Har ju kört kortbrallor och barfota sen i våras. Helt klart en fördel med att jobba hemifrån...
Det är väl kanske dags att kränga av gummit och på med länken nu igen...
Eller vad tror ni?...
![]()
Mössa på mina vänner!!!
Skönt att det löst sig!Nja, paketet är inlämnat igår. Men ingen spårning överhuvudtaget.
Dock verkar det som att det finns på terminalen i stan nu.
Jag skulle gärna gå i grönkläder igen! Njut!![]()
Själv är det mer så att ”värmen” ute nu bättre matchar kläderna man tvingas gå i.
Drömmer mig åter till FUKTIG 45-gradig värme i Mali 2013-2014 med min Military Industries, 1982 Pattern på MN-strap.
Go’ helg klockomaner!
Det är ju extra bra när man inser att man kan leva i sus och dus med paraplydrinkar på heltid 4-7 år före alla andra!Jag skulle gärna gå i grönkläder igen! Njut!![]()