• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/07 by MartaSM30 - Yes!

Nyinkommen KS kommer nog förgylla hela helgen!
A04DD0BA-8DF1-4493-A695-96CE7EE02898.jpeg
Snygg! Får vi se en recension av denna så småningom?

• Like
Reactions: bag
Tack för ett strålande inhopp @martaSM30!
Man kan nog säga att allt i livet är en tävling!! Eller inget… Beror på ens eget mindset!! :) Men jag är mer inne på din andra linje, gör det som DU vill och känner för.. Köp det DU vill och känner för!!
Det tror jag man … vinner på i längden ;-)
Här har det printats och ramats in bilder för fulla muggar. Frugan och jag har en gemensam utställning som börjar på söndag. Jag hänger bilder och frun måleri. Lite pirrigt då det är första gången jag visar något ”publikt”…
F92187DD-CEFE-44FA-9F6E-06EC69A61BAA.jpeg
Kul att printa och visa sina bilder! Det blir nog en kick för fotograferingen när du ser andra ta del av dina bilder.

Trevlig helg KS och tack @martaSM30 för en bra och tänkvärd trådstart.

Själv går jag i skogen med vovven och reflekterar över min egen ännu ganska korta resa i den här världen som började för ungefär ett år sedan nu med en Timex Q, inköpt eftersom jag tyckte att det var fränt att den hade samma färger på vridringen som Magnums GMT.

Därefter hände det en del grejer i ganska rask takt och här står jag nu, i skogen och glor på handleden ideligen men har sällan någon aning om vad klockan är.

Tack KS och alla trevliga galningar som gör det till den ljuvliga tidslukare det är.

Tack gode gud för att det är fredagstråd ❤️

610CC324-6238-4B2B-BE7F-EF63E376DB3B.jpeg

Tillbaka
Topp