Grattis till segern @martaSM30 !
Själv sen in i tråden idag efter gårdagens brutala rök- och eldkaskader på Ullevi. Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nämen dra åt helvete vad söt!!!Äntligen Fredag och med en ny familjemedlem som vi hämtade igår
![]()
![]()
Limhamns småbåtshamn är trevligt! Där finns ställplats för husbilarKlockor, klockor, klockor
Hela tiden landar det klockor..
Tre nya in denna veckan måste väl ändå vara en lagom semesterdos
Hur eller hur , så är det fortfarande en veckas semester kvar och den får nog inledas redan idag med en runda ner åt just @martaSM30 ´s breddgrader.
Om det nu går att hitta några ställplatser att begagna söderut vill säga
Passar på att önska er alla Klocksnackers en riktigt härlig helg och fortsätt njut av vårt lynniga men ändå sköna väder
Nu blire batteribyte på senaste landningen.....
![]()
Grattis till segern @martaSM30 !Själv sen in i tråden idag efter gårdagens brutala rök- och eldkaskader på Ullevi. Trevlig helg!
![]()
Känner mig som en vinnareHur känns det nu att vara först i fredagstråden @martaSM30?
Blev lite trädgårdsarbete på förmiddagen innan det blir för varmt.
![]()
Din tråd så du får bestämma!Känner mig som en vinnare
Dopp ikväll??
Den är grym! Härlig bildÖnskar alla en riktigt trevlig fredag och helg alla härliga KSare!
Mycket bra och tänkvärd start där @martaSM30 !
Din Cartier är magisk!
Expyn köpte jag med hjälp av @Affemin vän!
Den är köpt till mig för att jag verkligen gillar den!
Hälsningar från ett varmt Örebro!![]()
På grund av en efterhängsen förkylning så är jag sen på bollen trots semester.![]()
Kl 15:03 ! Självklart fredagstråd och bubbel i glaset eller hur @martaSM30 och herr @RicVin. Vad har du bäste herr i ditt glas så här i semestertider nu ? Ha´re bäst //![]()