Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra mugg!![]()
Tar igen ett år av uteblivna sovmorgnar och dricker kaffe i sängen med min lilla svarta.
Ha en skön fredag!
Skrattade gott åt din bild!Tack du!! Ja inte blir det ngn bivack grävd här inte...
![]()
Har ni isbjörnar i Norrland?Gla fredag och en riktigt trevlig nyårshelg alla goa KSare!
Välkommen upp till Norrland @RicVin !
Jag tror att du kan öva snöbivackering i trädgården, kanske tillochmed på biltaket(!)
Nu kör vi, mot 10 sidor!
![]()
![]()
![]()
Går isbjörnar på gatorna i hela Sverige har jag hört utomlands.Har ni isbjörnar i Norrland?![]()
Älskar dessa alltid lika glada labbar!Vi testar en del av vasaloppsspåret men det är mer spårning än hastighetsåkning om man säger så.
Trevlig fredag och helg!
![]()
Det där jävla gräset är grönare nu än på Midsommar...:-/Skrattade gott åt din bild!
Blir nog dålig snöträning hos dig...
Ska flickan med måste hon få nåt mer än bara en tomteluva!![]()
Ser dem varje dag mellan Trelleborg och Malmö. Fast mindre, svarta och säger "bäähää". KonstigtGår isbjörnar på gatorna i hela Sverige har jag hört utomlands.![]()
Han är vanligtvis ganska cool men när sele och skidor kommer fram ylar han som en varg och kan inte komma ut i spåret fort nog.Älskar dessa alltid lika glada labbar!![]()