• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/12 ”Det kostar att ligga på top..”

Det får bli en 40 mm vision inför 2018, Radiomir 103 med Zenith-verk.
2011pam103-1.jpg

C3DE4761-0A1C-4789-A5B0-B25EFF3B28C5.jpeg

Häng inte läpp nu @RicVin. Det är ett helsicke att hålla reda på veckodagarna när det är semester.
Hade jag inte haft en karl som inlett dagen med att förkunna att det skulle serveras bubbel till middagspotatisen hade jag också missat att det var fredag.
Vänta bara tills alla är tillbaks i grottekvarnen så ska du få se att det blir fart i fredagstråden igen.
Mums med rårakor! :)

Det näst näst bästa efter kastrullmetoden. ;)

Den gamla fina kastrullmetoden är det ingen som behärskar idag. Fast fan vet om det funkar med moderna kastruller. Vi hade gamla järnkastruller som slog sig vinda när man poppade, men jäklar vad goa poppisar det blev :D
Skulle INTE vilja tala om för svärfar, att jag har bränt sönder nån av hans fina rostfria kastruller OCH repat hans glaskeramikhäll... för att göra outstanding poppisar! :confused: :banghead: :bag:
Han är hmm, något pedantiskt lagd! :D

Tillbaka
Topp