Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Tack så mycket.Jaså det va du som knep den! Stort grattis!
Nej, ett KS utan din fredagstråd är inte tänkbart!Dags att lägga ner...
Jag skall sätta in en krona till BCF för varje post i nästa fredagstråd, du får gärna trigga fler i inledningen.Dags att lägga ner...
Mums med rårakor!![]()
Häng inte läpp nu @RicVin. Det är ett helsicke att hålla reda på veckodagarna när det är semester.
Hade jag inte haft en karl som inlett dagen med att förkunna att det skulle serveras bubbel till middagspotatisen hade jag också missat att det var fredag.
Vänta bara tills alla är tillbaks i grottekvarnen så ska du få se att det blir fart i fredagstråden igen.
Tack och lov.@Urkvinnan och @Dr Puh ingen fara!!
Jag raljerade lite bara. Jag laddar inför nästa vecka. Då postar jag tråden från Svalbard!!! Skål och Gott Nytt År på Er !!!
Ja, tyvärr blev det inga rester.Mums med rårakor!![]()
Vilken lättnad!@Urkvinnan och @Dr Puh ingen fara!!
Jag raljerade lite bara. Jag laddar inför nästa vecka. Då postar jag tråden från Svalbard!!! Skål och Gott Nytt År på Er !!!
Skyll er själva.Ja, tyvärr blev det inga rester.
Ha ha, vad har du för text i sidfoten om GordonG? Har du fått spö i FIFA och tvingades till det?Japp! Tack så mycket.![]()
Snygg bild på den ocksåStödpostar med bild på nyförvärvet.![]()
Det näst näst bästa efter kastrullmetoden.Popcornmaskinen är hemma och vi är borta...
Vad gör man?![]()
Tack! Jag är nöjd, dock så har suget för riktig vintage verkligen ökat.Snygg bild på den också. Nöjd?
Den gamla fina kastrullmetoden är det ingen som behärskar idag. Fast fan vet om det funkar med moderna kastruller. Vi hade gamla järnkastruller som slog sig vinda när man poppade, men jäklar vad goa poppisar det blevDet näst näst bästa efter kastrullmetoden.![]()
#visomkundepoppa75Den gamla fina kastrullmetoden är det ingen som behärskar idag. Fast fan vet om det funkar med moderna kastruller. Vi hade gamla järnkastruller som slog sig vinda när man poppade, men jäklar vad goa poppisar det blev![]()
Absolut stekhett! trådmaterial#visomkundepoppa75
Ålder går före skönhet, du först.Absolut stekhett! trådmaterial![]()
Ja det är ju sen gammaltÅlder går före skönhet, du först.![]()
Det näst näst bästa efter kastrullmetoden.![]()
Skulle INTE vilja tala om för svärfar, att jag har bränt sönder nån av hans fina rostfria kastruller OCH repat hans glaskeramikhäll... för att göra outstanding poppisar!Den gamla fina kastrullmetoden är det ingen som behärskar idag. Fast fan vet om det funkar med moderna kastruller. Vi hade gamla järnkastruller som slog sig vinda när man poppade, men jäklar vad goa poppisar det blev![]()
Och så fins det de som kunde "poppa65"..#visomkundepoppa75
Jodå! Klart att det funkar på induktionshäll, och klart att det ska vara kastrullpopcorn! Micropopcorn är inte ens jämförbart..Den gamla fina kastrullmetoden är det ingen som behärskar idag. Fast fan vet om det funkar med moderna kastruller. Vi hade gamla järnkastruller som slog sig vinda när man poppade, men jäklar vad goa poppisar det blev![]()
Om du tar igen ett helt år av uteblivna sovmorgnar borde du inte vara vaken vid 08:26 @Urkvinnan!![]()
Tar igen ett år av uteblivna sovmorgnar och dricker kaffe i sängen med min lilla svarta.
Ha en skön fredag!
Induktion borde vara det ultimata för popcorn!Jodå! Klart att det funkar på induktionshäll, och klart att det ska vara kastrullpopcorn! Micropopcorn är inte ens jämförbart..
Ska du springa Svalbard Marathon nu igen?Nästa vecka så hoppas jag att kunna posta den Nordligaste FREDAGSTRÅDEN hittills...
Men det är nästan så man börjar ångra sig... Igår spenderade vi nästan 5 loppor på kalsonger och vantar...
![]()
Men det kan vara bra att ha i Isbjörnarnas rike!!!
Ha det så gott och vi ses 2018!!!