• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/5 ”Men det löste sig ju bra ändå det här...”

Japp! Helgen är räddad!! Är nämnligen ”Coronagräsänkling” i helgen.
Det vill säga gräsänkling utan att kunna göra något som man brukar göra vid sådana tillfällen. Ut å svira, dricka öl med gamla vänner mm mm.
Dessutom så är frugans kurs ”online” så hon kommer ju vara hemma och vilja ha sedvanlig markservice... Lunch, middag, vin, se.. ooops!osv..
Ni hör ju.. Det här hade kunnat bli en helt hemsk helg..
Men titta vad jag fick i posten igår!!!
CBD881FD-C988-4E79-9651-D09C0C86381A.jpeg

Massa strapsgodis från @Feskarn !! Tackar för det.
356B84F8-3183-4CBE-9EBB-5CCAC10D1A76.jpeg

Nu kan jag byta straps och fota klockor hela helgen!!
Fan vet vilket jag ska börja med... Känns som det gråsvarta canvasbandet måste testas på Avengern i alla fall....Börjar nog med den.
0A94E311-E7C6-4DD0-A52C-2FA557E81F44.jpeg

Sen får det bli lite mocka på Speedyn och Royal Steel chronon. Då blir ju @TiE glad också ;-)
Sen måste nog Turtlarna testas med lite Perlon... Ja ni hör.. Blir kanon det här.

Ta hand om er och ha en härlig helg mina vänner !!

Mycket bra! :D Nu har du att pilla med i helgen. ;)

Utomhusdag med hund och dotter idag. Vad passar väl bättre då än en GS som balanserar lite mellan sport och dress?
88613D3A-BB60-427B-806E-9875CCC26E1A.jpeg

Tja, det finns säkert ganska mycket som passar bättre...

Var är min Explorer?!
C226ECF3-1483-41BB-8BEA-0C11040D7B32.jpeg

Senast ändrad:
9D9611E4-02E0-4CE0-9E8F-EAA2E291B119.jpeg

Godmorgon alla sjusovare! Uppe med tuppen för att göra ett och annat klipp. Ha nu en trevlig helg alla klockgillare.//:pompus:
(PS: Kanske det finns ett "slatt" kvar i någon av pluntorna, så man kan ta sig en stänkare i kväll.//:nailbiting:)

Senast ändrad:
Trevlig helg alla! Glädjande nog har alla våra dahlior tagit sig, nu ser vi fram emot fantastiska blommor senare i sommar.

Dahlia 1.jpeg

Dahlian är uppkallad efter den svenska botanisten och Carl von Linnélärjungen Anders Dahl. De är mycket frostkänsliga och har sitt ursprung i Mexiko/Mellanamerika. Och mycket vackra! Och nej, jag ska inte skapa en egen tråd om dahlior... ;)

Tillbaka
Topp