Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha härligt! Plötsligt händer detVärdelös början på året med en jobbig förkylning som inte verkar vilja ge med sig. Men det är ju fredag i alla fall och jag har hittat ett saknat passfodral. Trevlig helg klockkamrater!
![]()
![]()
@aleks
Sök upp ledningen och klaga! Be om kompensation.Fredag igen? Fan det var ju julafton igår, trevlig helg @RicVin, smurfen, trollen, sökmotorer och vänner!!
![]()
Vaknade nyss på Finska Kongos sämsta hotell, får göra allt själv, kanske kan tvinga dottern diska idag men det är nog gränsfall. Jobbar på tisdag igen
men utsikten är det inget fel på, bild från igår.![]()
Det är upptaget när jag ringer....Sök upp ledningen och klaga! Be om kompensation.![]()
![]()
Tomtarna sjunger på sista versen. Trevlig helg!
Det är upptaget när jag ringer....
Snyggt med länk. Vart hittade du denna om man får fråga?
Föregående ägare hade köpt den till löst. Tycker den gör hela skillnaden, boetten är bra med band också men fantastisk ihop med länk. Är en länk som heter AA1YA13J9 , ursprungligen till SBGV225
Tackar! Sinn 103. Någonstans runt 1990 bör den vara tillverkad, antagligen något tidigare.Riktigt fin klocka du har där, vad är det för modell för mig som inte är så kunnig på Sinn?