Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Djävligt var det!En lönefredag på IKEA?
Mums! Någon ny gin? Tyvärr inte.. Varken gin eller klockbyte.. Hann med någon ginvariant på Pharmarium i sthlm men nu sitter jag på ett SJ-tåg och dricker dyr läsk och läser rapporter..Klockbyte och GT. Är du med @bernoulli ?![]()
Förstår det, jag är glad att du klarade dig!!Djävligt var det!
Åhfan, lider med dig. Du får ta igen det imorgon. Hade en slatt kvar av den här irländska ginen i stugan. Funkade bra med apelsinMums! Någon ny gin? Tyvärr inte.. Varken gin eller klockbyte.. Hann med någon ginvariant på Pharmarium i sthlm men nu sitter jag på ett SJ-tåg och dricker dyr läsk och läser rapporter..
![]()
![]()
Trevlig liten puck!Vart ett litet klockbyte fredagskvällen till ära![]()
![]()
Tackar!Trevlig liten puck!![]()
Mmmmm, den såg inte helt fel utTrevlig fredag och helg till er alla.![]()
![]()
Cool pic!Jakaranda is the new black
![]()
Me too!Försöker bidra med ett klockbyte för att nå sjuan, ...åtminstone.
![]()
För jäkla snygg den... Gamla Railmasters är finare men denna skulle jag kunna vänja mig vid.Me too!
![]()
Fuck! Såg lite dåligt ut m Quickset...Där har du fel!!!
Det är en 16700.![]()
Ja, det var längesedan det blev 10...Har tagit av julkläderna på subben...
![]()
blir tyvärr nog inte mer än sju sidor idag.
På senare tid mest 6-7 sidor. 13 september, senaste gången.Ja, det var längesedan det blev 10...![]()
Fast det var bara otur då?På senare tid mest 6-7 sidor. 13 september, senaste gången.
![]()
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska tolka in fredagen den 13:e, i detta sammanhang.Fast det var bara otur då?![]()
Blir varm av bilden på din älskade hund!Jag slänger in en gammal bild,
...på ett dött ting som fortfarande lever och nåt levade som nu är dött.
![]()
Den är så otroligt bra!Güld me!
![]()