• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/10 ”Hmmm, det här börjar nästan bli en ful ovana..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tidigare så drog jag ju trådstarten närmre och närmre den magiska tidsgränsen 08:27.
Men nuförtiden så blir det ofta tidiga trådstarter som ni kanske märkt.
Det beror helt enkelt på att yours truly varit en latmask kvällen innan och struntat i träningen. Då får man bita i det satsura äpplet och åka till gymet på morgonen istället… Inte riktigt min grej kan jag säga 🤪
Så just nu skippar jag klocka, PRX:en får allt ligga och vänta tills jag kommer hem.
IMG_6689.jpeg

Har aldrig tränat med klocka på armen och kommer nog aldrig att göra det heller. Aldrig känts bra. Å nu har jag ju fastnat lite för kettlebells vilket inte passar så bra ihop med armbandsur…
Håller ju även lite pass med de där färgglada kulorna och det gör faktisk lite ont i hjärtat när man hör hur deltagarnas puls eller smartklockor får smäll efter smäll. Brukar såklart tipsa om lämpligheten i att ta av dem vilket några anammat, men inte alla..🫣

Nåja, slutsvamlat!! Lite mer kaffe sen bär det av.
Ha en oförskämt trevlig helg mina vänner!! Det ska jag ha!!!
Eller i alla fall halva helgen. Det ryktas om ett besök på IKEA på söndag…. Det är fan värre än tidiga träningspass så det så!!

Howdy!!

IMG_4265.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag firar Tyskland sin Nationaldag eller rättare sagt sin återföreningsdag som skedde den 3 oktober 1990 när Väst och Östtyskland officiellt återförenades. Fredag är det igen så. Ha´re bra å en riktigt trevlig helg, men ” vergessen sie nicht” era nära och kära//🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Hösten är på väg med stormsteg! Om inte stormen Amy sveper förbi under helgen, så ska jag nog ta upp lite löv från björkarna våra med en lövuppsamlare. Kan verkligen rekommendera en!

IMG_6330.jpeg

Los Tantos har valt att även jobba denna helgen! Känns tråkigt, men det är ju upp till henne hur hon väljer att jobba!

Är ju kanelbullens dag imorgon lördag, så en eller 2 lär slinka ner genom strupen garanterat!

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6332.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp