• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/2 “Hur går det för er?..”

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Trevlig helg!

IMG_9086.jpeg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Aj då. Hoppas de får rätsida på dig. Snygg jacka!! Är det orange flärpar på dragkedja?!? 😱 Magi!!
Klockan är helt OK den också..
Operation av ena knät om ett par veckor och sen andra vid ett något senare datum. På väg att hämta kryckor nu då jag fått strikta order om att inte stå, att undvika promenader, ingen träning minus simning och lätt motionscykel. Sen rekommenderas stamcellbehsndling och nåt annat som jag inte kommer ihåg annat än att det inte täcks av subvention. Måste kolla jobbets sjukförsäkring… It sucks!!

Men det hade kunnat vara värre :) Tack för omtanken käre vän ❤️

Ja, orangea flärpar. Save the duck.
 
Senast ändrad:

Fisherking

Rolex
2-Faktor
Vi kämpar på. Det svåra är ju när man kollar i trådar och helt plötsligt får ett enormt sug att plocka fram Orisen eller vilken klocka det nu må vara. Så kommer man på att man inte kan.
Hjärnan och musklerna har liksom redan börjat röra sig mot klocklådan och sen kommer kallduschen. Jag får inte byta!!!
2EE385BE-230E-4228-B709-EE29E066D113.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Har man hållit i och ut ett par år beträffande pandemin torde ju trettioen dagar med en och samma klocka inte utgöra något problem, eller? Vaccinering slipper man dessutom. Storartat dock med dina donationer till Min Stora Dag @RicVin, det goda exemplet kan fler icke-OWG:are följa. Länk till donationssidan hittar ni här. Trevlig helg klockkamrater!

7B3653D8-7540-4B27-B8BC-4B3AFDC6873D.jpeg
BAA8C189-2040-4F4F-A10B-80823E4D16AE.jpeg
044F8153-EA54-4101-B3A2-89FBD7148590.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_8025.jpeg

Yepp, bäste herr @RicVin .Vilken klocka sitter på handleden nu ? Det var ju 9st klockor i bild så ett byte i timman klaras säkert av idag. Här minsann = bubbel i glaset som vanligt, klockan är ju över 15:00.Du kommer se GS ett antal Fredagar i Fredagstråden framöver för int byter jag klocka under denna månad. Ha ´re bäst och trevlig helg, ta gärna en eller två Doctor special mot snuvan. Det hjälper har jag hört i matsalskön av en KB-elev // 🧐
 
Senast ändrad:
Topp