• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/4 ”Nä,nu är det inte så roligt längre..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag hoppas de flesta av er mår tipp topp. Är det någon som är sjuk eller har familj eller bekanta som är sjuka så hoppas jag på snabbt tillfrisknande!!
Till er som deppar för att Påskens skidresa/resa kanske inte blir av så hittade jag denna på nätet.
BEDB6AD0-3188-4D4B-8057-291B5DADAFD3.gif

Tänk lite på denna så känns det kanske en smula bättre. Det kommer ju förhoppningsvis fler påskar och fler resor...
Nä!! Nu är det färdigdeppat!!
Har piffat till IWCn med lite påskliljor kommande vecka till ära.
Nu kör vi klart denna dag med flaggan i topp så tar vi helg sen.
8A55EA9B-AE71-411D-86E9-40C3F8A8EB42.jpeg

En liiiten förvarning om antingen jävligt sen start nästa fredag eller kanske extreeemt tidig. Men thats for me to know and you guys to find out.
Ta hand om er!!

Trevlig helg och glad påsk @RicVin vänner troll och sökmotorer och lilla smurfen. jag säger ut och slicka på handledare i tunnelbanan så vi når toppen någongång. Åland är stängt och vi kommer inte kunna komma in i landet, inte ens med egen båt, gränsbevakningsämbetet sitter och passar på radarn och åker ut och möter även fritidsbåtar... vet i fan hur vi ska ta oss över.
det blir rätt trist att sitta här i lgh med kontoret i sovrummet och sen knappt utanför dörren på hela dagen!

ADD38A34-3BC9-415A-9E78-AB13A6B75F63.jpeg

Nästan så jag önskar att ett träd eller något faller över huset så jag har en giltigt anledning att ta mig in i finska Kongo! Ska lägga lite tid på att läsa på just den punkten faktiskt

Senast ändrad:
Äntligen fredag!
IMG_20200403_072250-01.jpeg

Spänn fast säkerhetsbälten för nu åker vi. Mja ett hus bredvid förskolan hade nog önskat att de spänt fast öht. Lärde dom sig inget efter förra gången den bara välte tänkte jag. Men men, inte mitt bekymmer.

Lappmöglet var bra onödigt dock! Jaja, ha en go fredag nu klocktokar! Blås inte bort :)

Även om mycket känns mörkt och botten och corona lägger sorti på den allmänna stämningen så blir det bättre! Klart vi ska tänka på varann och hjälpas åt!
Klockorna är ju en trevlig liten tillflykt ;)
Gott fredag watch lovers!
20200403_072701-01.jpeg

Senast ändrad:
IMG_5306.jpeg

Godmorgon @RicVin ock alla andra KS:are. Tack @Berns. Du är hyllad för din insats OWG.Ordningen återställd, men OWG klockan rullar på. Förbereder ett eventuellt besök i stallet. Hästarna behöver motion även i dessa coronatider. Ha, nu en trevlig kommande helg.//:pompus:
(Mod ryter inte alltid. Ibland är mod en liten tyst röst i slutet av dagen som säger ”Jag ska försöka igen i morgon."//Mary Anne Radmacher)
IMG_1923.jpeg

( välputsade, ha ha ha.;))
IMG_5334.jpeg

Senast ändrad:
Än står jag pall, både vad det gäller COVID-19 och ekonomi, det ser dystert ut. Minst sagt... Nästa månadsskifte blir en rysare.
Så det gäller att försöka hitta glädjeämnen och sånt som ger kraft att kämpa vidare. Som blommor..., sol i eftermiddag (fan trot, just nu) och att dottern strax nedkommer med ett friskt barnbarn. Livet går vidare, på ett eller annat sätt.
Jag kör guldfredag, för humörets skull.
Ha det gott!
PSX_20200403_081303.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp