• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/5 ”Nu er det tid til att spise morgenmad”!! Affe returns.

Firar 30år idag med min första manuella på armen, känns bra! Blir trots det antagligen lite klockbyte senare, allt för 10an. Mitt klocklöfte för året tecknades ner för att se vad jag skulle sikta på för inköp. Samma ur är fortsatt intressanta men top1 svänger fortfarande vecka för vecka. Det finns för många fina klockor helt enkelt. Om något så finns det åtminstone ekonomiska begränsning som både hämnar och hjälper en lite.. Jaja får se om det blir något köp under året eller ej.. Den här får stanna oavsett.
20190503_151425.jpg

Ojdå, guldfredag minsann! Det är nu man inser att det ser för skralt ut med guld i klocklådan och att något nog behöver göras åt den saken... Skramlade fram en doublé iallafall :)
Trevlig fredag och skön helg alla klocksnackare!
7BE2F615-0D4A-499F-8988-6260C223792B.jpeg

Tillbaka
Topp