Trevlig helg och nationaldag klockkamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för elbil snart? ;-)Idag blir det första gången jag tar bilen till jobbet sedan 22 dec. Precis nu när man måste börja göra det, så kostar bensinen över 24kr L!
Jaja…finns människor som har det värre!
Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa Klocksnackare, M’key!
Börjar bli många LWs på forumet nu - kulTrevlig helg allihopa!Fredagen får börja med LW Spidospeed på somrigt gummi.
![]()
Grattis!! Tänk hur klockbudgeten kan se ut nu när du börjar tjäna pengarDet här är inte vilken fredag som helst, utan detta är fredagen då jag tar examen efter 5 års plugg! Idag ska det firas
Examensklockan blir självklart min Speedy, favoriten i lådan
Trevlig helg till er alla!
![]()
Tackar! Ja äntligen kan man börja köpa och sälja lite mer, har ju varit lite torrt med nya klockor senaste tidenGrattis!! Tänk hur klockbudgeten kan se ut nu när du börjar tjäna pengar![]()
Det är inte första april idag min vän!Tackar! Ja äntligen kan man börja köpa och sälja lite mer, har ju varit lite torrt med nya klockor senaste tiden
Åtminstone kanske jag kan behålla nån klocka nu och inte säljer alla![]()
Skönt att se att man inte är ensam om att ha bläck från Montblanc i skåpet…Trevlig helg och kul att det gick bra med fotona!![]()
Wow grattis!Det här är inte vilken fredag som helst, utan detta är fredagen då jag tar examen efter 5 års plugg! Idag ska det firas
Examensklockan blir självklart min Speedy, favoriten i lådan
Trevlig helg till er alla!
![]()
Klart man ska ha lite MB horn framme, dsvdvSkönt att se att man inte är ensam om att ha bläck från Montblanc i skåpet…