Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst blev det lite rött. Men det blev rapparvin från Piemonte idag… Skål!!![]()
En bild herr @RicVin och det var lätt att sortera för mig ! Det är ju fredag och uret är över 15:00. Ha´re bäst och du kommer säkert njuta av ett glas eller två "Toscana" senare idag. //![]()
DOC eller DOCG vin i glaset ?//Visst blev det lite rött. Men det blev rapparvin från Piemonte idag… Skål!!
![]()
Blev ett klockbyte till kvällen också…
Bubbel är ju trevligt
Riktigt läckert med rockastrap till den klockan!Bubbel är ju trevligtSkål!
![]()
Lite sent nu att korka upp, flera timmar sedan klocka var över 15:00Bubbel är ju trevligtSkål!
![]()
Ser fram emot att få skåla på riktigt i Helsingborg!Bubbel är ju trevligtSkål!
![]()
Har haft samma problem men kommit fram till att det bästa är att försöka ha en eller två "fasta fokuspunkter" men med lång slutartid så du får lite liv i bilden. Skärpan får vara skundär. Men.... det är lättare sagt än gjort förstår precis vad du menar. Men är övertygad om att bilderna blev grymma och brudparet blir nöjda. Alltid lätt att vara självkritisk.Å när de dansar så står de ju inte still direkt… Det faller ju på sin egen orimlighet!! Det förstår jag ju..
Men det gör det faktiskt skitsvårt att få någorlunda skarpa bilder…:-/
Snyggt! Bra jobbat och stort grattis!Det här är inte vilken fredag som helst, utan detta är fredagen då jag tar examen efter 5 års plugg! Idag ska det firas
Examensklockan blir självklart min Speedy, favoriten i lådan
Trevlig helg till er alla!
![]()