Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev inte Brancaia Tre som jag skrev tidigare. Det blev ett vin från Piemonte till att börja med. Kommer funka till kantarellmackan!!
Frun lagar till kvällsspisen, får se vad det jag blir bjuden på. Jag tar iallafall ett glas från Toscana, @RicVin Tyvärr så vet jag redan att imorgon är jag kock.Gilla läget och inte blir det musslor! // Ha,re bäst //
.
Gallo Nero givetvis på flaskan som bjuds i glaset !
Kan bara säga, här i köket så " smells good" . Vet inte vad frun har hitta på till kvällsspis. Iallafall det skall var öl enligt ordet till maten. Ha,re //Det blev inte Brancaia Tre som jag skrev tidigare. Det blev ett vin från Piemonte till att börja med. Kommer funka till kantarellmackan!!
Bara frun rensar klart nån gång så man kan börja steka!! ;-)
Min klockvalsfundering för dagen, den låg faktiskt åt fickurshållet.Nämen, är det inte Fickursfredag så säg?
Kvällen riskerar bli både sen och blöt så blir att njuta av vintage dagtid.
Ja, nog var det bra alltid!
Både komposition och produktion håller högsta klass!
Även imponerad av sången, absolut världsklass!
Verkligen. Som låtskrivare/kompositörer vet vi ju vad de kan, men jag är också förvånad att rösterna håller så bra fortfarande. Visst, Agneta kanske inte glittrar längst upp i registret längre men å andra sidan visar hon ju på en timbre i de lägre registren vilken låter fantastisk. Frida sjunger riktigt bra också och tillsammans låter det verkligen ABBA. I början på november släpps fullängdaren.Ja, nog var det bra alltid!
Både komposition och produktion håller högsta klass!
Även imponerad av sången, absolut världsklass!
Sitter inte helt fel , eller hur!
Riktigt fin den därIWC Friday
Tackar!Riktigt fin den där
...Den här farbrorn funderar istället om det får bli sista helgen med brandgult gummi.Tack för ännu en trevlig fredagstråd @RicVin och alla andra. Nu har farbror lagt av sig klockan och ska sova, helt slut!