• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/6 ”Det blir inte alltid som man tänkt..”

Mitt i sommarlovsmorgon så det får bli en bild från tidigare i veckan. Men appropå Camping….

Vad hände egentligen med sol stollarna och Ulla-Bella? Spelades inte även det in i Skåne? Och skulle det ens kunna visas på tv idag? Och vad hände med Skumberg och de danska wienerbröden? Är det dem som @martaSM30 inhandlar från sitt bageri? Frågorna är många denna semesterfredag. Det enda jag vet är att de var bättre på den tiden (eller iaf minnena).

Trevlig helg alla klocklövers!

DO01018561.jpeg

Edit: de har en eminent websida

1688107838719.gif

Senast ändrad:
Ha ha, vi har nog de flesta av oss minnen från tonårstiden som inte är helt rumsrena idag. Minns när vår karavan kom till Varamobaden mitt i natten. Campingens grindar var stängda så någon (inte jag :eek:) klippte upp låset med bultsax, sen rullade vi in, slog upp våra armétält. Sen började festen mitt bland alla andra trevliga tältare. Om någon mot förmodan var där då kanske minns grabben som olovligt lånat farsgubben Cadillac 1959 och bredsladdade in i sopstationen. Tyvärr var det nercabbat så det glada gänget i bilen och uppe på cabben hade bananskal och annat i bilen och på huvudet. I dag väljer vi att minnas när brorsan kom hemifrån södra Öland med en bild på en sällsynt fågel. Vi såg bara en blå himmel i bilden så han fick visa oss den pyttelilla vita pricken. Det blev bättre med åren. Någonstans måste man börja.

Trevlig fredag klocksnackare! Här sitter man och väntar på att basilikan ska växa till sig så man får lite mat i sig.

IMG_8872.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp