Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar historia med demonterade dämpare där!Har tillbringat en semestervecka på södra Öland! Makalöst vackert ställe!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Var ofta här i yngre ålder men då norröver… Böda såklart… Vi åkte alltid hoj ner ett gäng vänner och då hamnade vi oftast på Böda, märkligt…
En gång blev vi ombedda att lämna området omedelbart vi vaknade nästa morgon. Inga problem sa vi. Vi hade ju redan bokat färja från Byxelkrok den dagen men det visste ju inte ”vaktis”..;-)
Vi åkte tidigt. Precis som de ville. Jättetidigt faktiskt…
Konstigt att vi orkade gå upp så tidigt då vi var vakna rätt länge för att montera av eller bort varenda ljuddämpande del på våra avgassystem… Det var INTE många som fick sovmorgon på Böda den morgonen inte!! Så går det när man jävlas! Det var nämnligen inte vårt ”gäng” som stört ordningen utan andra MC burna slynglar… De vaknade nog de också..;-)
Nåja! Numera är jag både lugnare till sinnet och Vespan är hemma. Dessutom är ju frugan med. Det är ju hennes förtjänst att vi häckar på södra delen av ön. Hon har tre somrar i rad gått på målarkurs här i krokarna. Så frun är på ”kollo” och jag rår mig själv på dagarna. Det är ju toppen!!
Synd bara att det är så långt till Böda…
Får nöja mig med vackra vyer istället för vackra badgäster..
![]()
Men det är ju inte Öland som jag syftar på i rubriken. Nej då. Öland blev precis som vi tänkte!
Däremot hade ju yours truly tänkt att fortsätta med 4 semesterveckor till… Så bidde det inte…Nope, ny roll med ny chef innebär tydligen inte att den nya chefen tittat in i sen länge ifyllda semesterlistor inte… Icke!
Är den nya chefen dessutom från ”kontinenten” så tycks det som att ha semester i juli är galet tidigt..
Så nu blir det ett par veckors jobb sen får det bli 3 veckor igen. Eller?… Jävla stollar!!
Nåja, regnet ska ju komma nu i alla fall!
Men bered er alltså på att jag kommer behöva vikarier om några veckor!! Kanske blir det en auktion som tidigare år..
Ciao!! Ta hand om er!
Snyggt bandTrevlig helg KS!
![]()
Visst är det!! Å vindar finns det!!! Blev jacka på när vi skulle ner till stranden för att kolla solnedgången…![]()
Jajjemensann bäste herr @RicVin .Det är alltid trevligt att besöka Solen och vindens ö men nu är klockan över 15:00 så,dax att smak lite bubbel. Ha ´re bäst å hemskt trevlig helg//![]()