Jadå! Ta färjan över till KöpenhamnFörsta utekvällen i Helsingborg. Förslag på uteställen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jadå! Ta färjan över till KöpenhamnFörsta utekvällen i Helsingborg. Förslag på uteställen?![]()
Med tanke på tillfälligt utbud är inte förslaget helt otänkbartJadå! Ta färjan över till Köpenhamn![]()
Köpenhamn är ritkigt bra!. När jag var i Malmö en gång vart det taxi över bronMed tanke på tillfälligt utbud är inte förslaget helt otänkbart
Jag fick känslan av att du var på väg, och att tiden var knapp.#Egentid , gäller att dra ut på det.
Frun har en annan Victorinox kan den duga så byter jag bort Pannan direkt..Alla som har en INOX borde växla med den i fredagstråden.
![]()
Öl på Utposten eller telegraf. En drink på Vault?Första kvällen i Helsingborg. Förslag på uteställen?![]()
Kan ha sagt det förut, men tåls att säga igen: bästa reffen på Bondklockan (med vågor). Älskar min SMPc, men den där är något speciellt.Bättre sent än aldrig, trevlig fredag på er!
![]()
Hahaha, tack så mycket!Kan ha sagt det förut, men tåls att säga igen: bästa reffen på Bondklockan (med vågor). Älskar min SMPc, men den där är något speciellt.
Klart den duger!Frun har en annan Victorinox kan den duga så byter jag bort Pannan direkt..
![]()
Hamburgare på Tugg, udda öl på Skip eller Barski. Kol är också trevligt. Allt inom ett par hundra meter från rådhuset.Första kvällen i Helsingborg. Förslag på uteställen?![]()
Härligt! Är du Helsingborgare? Får jag bjuda på en drink?Hamburgare på Tugg, udda öl på Skip eller Barski. Kol är också trevligt. Allt inom ett par hundra meter från rådhuset.
Inox känns mer som en Tisdagsklocka!Alla som har en INOX borde växla med den i fredagstråden.
![]()
Alla behöver ha en beater på fredagkvällInox känns mer som en Tisdagsklocka!Jag hade ju inte tackat nej dock!
Jo det är jag, hade varit trevligt att träffas, hur länge stannar du?Härligt! Är du Helsingborgare? Får jag bjuda på en drink?![]()
Det är ju iofs helt sant!Alla behöver ha en beater på fredagkväll![]()
Jag stannar endast kvällen ut tyvärr. Familjen behöver mig under morgondagen denna gång...Jo det är jag, hade varit trevligt att träffas, hur länge stannar du?
Kan tipsa om bryggerivisning med ölprovning kl 12 i morron. Www.helsingborgsbryggeri.se
Hör av dig i god tid nästa gång, kan inte lämna fredagsmyset ikväll.Jag stannar endast kvällen ut tyvärr. Familjen behöver mig under morgondagen denna gång...
Bytte till pre G Shock men har ännu inte hittat någon som vill hjälpa till att skjuta sönder pepparkashus med luftgevär.
![]()
@Urkvinnan ?
Har tyvärr inget mörkersikte.Jag tar taxi för ändamålet![]()
Jag tar bussen nuBytte till pre G Shock men har ännu inte hittat någon som vill hjälpa till att skjuta sönder pepparkashus med luftgevär.
![]()
@Urkvinnan ?
Undra hur lång tid det tar innan polisen kommer när du sitter med ett luftgevär på bussenJag tar bussen nu![]()