Undra hur lång tid det tar innan polisen kommer när du sitter med ett luftgevär på bussen![]()
Äsh det fixar Jabla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra hur lång tid det tar innan polisen kommer när du sitter med ett luftgevär på bussen![]()
Duger denna annars? Kulorna är lite över 11 mm i diam så även om man är dålig på att sikta så kan man träffaBytte till pre G Shock men har ännu inte hittat någon som vill hjälpa till att skjuta sönder pepparkashus med luftgevär.
![]()
@Urkvinnan ?
Jag tycker den duger för en kvällsrunda...Duger denna annars? Kulorna är lite över 11 mm i diam så även om man är dålig på att sikta så kan man träffa![]()
![]()
Exakt, mycket high-end och special. Timex ifrån Filippinerna, det ser man ju inte varje dag.Mycket fina klockor i tråden idag, sådant som inte alls syns i övrigt. Kul!
![]()
Inte än.
Inte än.
Då är det ju Tissot Tuesday på hela forumet!Inox känns mer som en Tisdagsklocka!Jag hade ju inte tackat nej dock!
Men om du gör din bild fullstor och jag slänger in en bild på en gammal hund och en ännu äldre klocka, ...så kanske.
Den är jäkligt fin den där!!Natti natt
![]()
Ja, den är jäkligt bra. Bättre än väntat faktiskt. Men näst nästa klocka kommer bli episkDen är jäkligt fin den där!!
Hahah jag tror dig HahahaJa, den är jäkligt bra. Bättre än väntat faktiskt. Men näst nästa klocka kommer bli episk
Vi har också den hemma30-timmarsvecka på förskolan så får det blir förskola hemma på fredagar...
TGIF
![]()
Jag hänger på är det fredag så ska det väl vara lite guldDet fick bli lite fredagsguld här med!
![]()
Den kronometern är ju hur fet som helst...Jag hänger på är det fredag så ska det väl vara lite guld![]()
![]()
Hela klockan är så stört cool! Gillar den verkligen inte nog med att den är vattentät till 300 m, det är guld i armbandet också, man blir glad av den nätta 42 mm uretDen kronometern är ju hur fet som helst...
Går all in med en minimalstisk Mora-klocka...
![]()