Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gjorde inte vi heller… Vi gick iväg så tidigt så vi tog vare sig med mat eller bubbel.. Som vanligt så var vi borta längre tid än planerat. Så nu vrålhungriga OCH så ligger vi efter när det kommer till dryckjom..![]()
Jaha herr @RicVin . Vi sitter inte på en klippa och äter vår lunch utan i köket.//. Club Sandwich och lite bubbel i glaset och snart kan de i Kiribati skåla in år 2022. Ha,re gott//
![]()
:-D Beef jerky time!!!
En twoliner är alltid rätt beslut. Oavsett tid på dygnet eller högtid. Magisk!![]()
Ja det här är ju inte det bästa valet av nyårsklocka måste jag erkänna. Något litet guldigt hade ju varit att föredra. Men vad ska man göra ! Det var de enda som kom med till fjälls. Ingen smoking som tur är. Gott nytt![]()
Vafalls herr @Margarinkungen . Självklart så åker Toxedo med handknuten fluga på, även om man är på tuman hand med äkta hälft på nyårsafton vid köksbordet. Ha,re gott //Gott nytt år! Sitter fortfarande i jobba-hemma-kläderna (mysbyxor) men ska väl snart svida om men ska samtidigt laga mat så kanske får smokingen vila idag, blir bara jag och min kära fru i kväll.
Jag har inte bestämt vilken klocka som ska få äran men har dessa två framme just nu och pannan på armen, vanligen är det kalkylatorn som får jobba just idag så det blir nog så även i år.![]()
passar på att önska mina vårdare @RicVin dr @Denke alla vänner, troll, sökmotorer och ni två Smurfar en trevlig helg och ett gott nytt år!!! Och ärligt talat har jag iaf ett spännande klockår framför mig så jag ser ljust på 2022.
Över och ut ses 2022 om inte förr!
själkvart ska flugan vara knuten, allt annat är ju lite Hobbex. gott nytt år min vän!Vafalls herr @Margarinkungen . Självklart så åker Toxedo med handknuten fluga på, även om man är på tuman hand med äkta hälft på nyårsafton vid köksbordet. Ha,re gott //![]()