Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den klockan, clean och snygg tavla!Trevlig fredag alla .![]()
Jag kan också erkänna att jag saknar vissa av mina arbetskamrater. För min egen del så tror jag på en balans i vardagen så några dagar hemma och några dagar hemma hade varit perfekt. Man tappar tyvärr en del av att inte höra "korridorsnacket" där man kan snappa upp många saker och vara beredd på att det kommer att komma nya projekt och uppgifter, speciellt eftersom jag sitter på samma kontor som delar av marknadsavdelningen. De hittat på mycket skit som senare blir stora projekt!Förresten @MaBr ... Spot on gällande ”jobba hemma”... Man får mer gjort på kortare tid. Det är sen gammalt. Men det var tvunget till en pandemi för att vissa chefer och ledningsgrupper också skulle fatta detta. Tror vi kommer att komma fram till en helt ny ”vanlig vardag” när vi kommer ur detta. Jag har jobbat från hemmakontor sen slutet på 80-talet så jag är ganska van. Men jag tyckte det blev lite halvtråkig de sista veckorna innan semestern. Tidigare var man ändå ute och träffade kunder och återförsäljare. Men nu under pandemin så har det ju enbart varit hemma jobb. Liiiite tråkigt faktiskt
![]()
Grattis!
Tung! Stort grattis!Nytt in idag![]()
![]()
Grattis!Födelsedag och första dagen på Snooker VM. Semester nästa vecka. blir inte mycket bättre än så.![]()