• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/7 by MaBr ”Good times ahead”

Önskar @MaBr och alla er andra en fantastisk fredag och helg!
20200731_092436.jpg

Godförmiddag!
Här på Kongo är det mellanväder. Blev lovade sol men det verkar som inte solen fick den informationen?
Även jag ska sätta mig hemma igen när jag börjar jobba nästa vecka. Känns väl lite så där ändå skulle jag säga. Men ska vara viktigare med disciplinen nästa termin tänker jag. Kliva upp och ta en promenad och sen en dusch för att vara lite mera på hugget. Annars blir jag lätt sittande framför datorn och helt slut sen vid 14 tiden och kanske då skrapat ihop 120 steg...
F9E0BB75-F1EF-4AFF-889F-5A1053563488.jpeg

passar på att som vanligt hälsa @RicVin och Dr @Denke trollen, sökmotorerna, mina vänner och smurfen en trevlig helg!

Snygg trådstart @MaBr
Själv gör jag min första vecka efter semestern och får tyvärr inte jobba hemifrån. Men nu är det snart helg och då glöms snabbt alla sorger, speciellt när det är så här trevligt väder. Trevlig helg KS!
481459C1-383B-47C3-A0AA-4E2005761485.jpeg

Förresten @MaBr ... Spot on gällande ”jobba hemma”... Man får mer gjort på kortare tid. Det är sen gammalt. Men det var tvunget till en pandemi för att vissa chefer och ledningsgrupper också skulle fatta detta. Tror vi kommer att komma fram till en helt ny ”vanlig vardag” när vi kommer ur detta. Jag har jobbat från hemmakontor sen slutet på 80-talet så jag är ganska van. Men jag tyckte det blev lite halvtråkig de sista veckorna innan semestern. Tidigare var man ändå ute och träffade kunder och återförsäljare. Men nu under pandemin så har det ju enbart varit hemma jobb. Liiiite tråkigt faktiskt:)
7C49D4C1-8FA5-4D6F-ABBF-D3B12D62B85D.jpeg

Tillbaka
Topp