Husse
Pandion
Mina hälsar!Tack, ja det är ingen dum dressare!
Inte lika roliga siffror, men coolaste sekundvisaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina hälsar!Tack, ja det är ingen dum dressare!
Den var länge sedan vi fick seJobba, jobba, jobbaaaaaa!
![]()
Grymt med speedyn i windern![]()
Önskar er alla en fantastisk fredag och härlig kommande helg!![]()
Den var länge sedan vi fick seeller kanske bara jag som missat den...
Väldigt fin, som alla dina klockor![]()
Ingen orsak!Tackar, det var snällt sagt, dom är helt OK och valda med omsorg.
Nja...en, två veckor sedan kanske, den är jätte trevlig trot att den bara mäter 34mm.
Oh äpple, ser gott ut! Tyvärr ute på vift så ingen GT men en polsk öl fick man iaf
Kul att Gulfmacken kommit tillbaks som varumärke!Ska knata ner på macken och hämta ett paket...
![]()
Och BP. Var tappen jag pumpade fram bensinen från till min första motordrivna tvåhjulingKul att Gulfmacken kommit tillbaks som varumärke!
Saknar Esso, Cirkle K påminner mer om Konsums gamla Cirkelkaffe.![]()
Vi hade en granne som bara tankade OK bensin. Hette väl IC när man var riktigt ung manKul att Gulfmacken kommit tillbaks som varumärke!
Sen hade vår Esso kampanjen ”En tiger i tanken”. Hade cykeln full med klistermärkenKul att Gulfmacken kommit tillbaks som varumärke!
Fint av dig att göra besväret trots att det ej är klockrelaterat!Klart man ska använda sin Rolex på fredagen!
Ska knata ner på macken och hämta ett paket, inte klockrelaterat alls!
Men hämtas ska det ändå...![]()
![]()
+1 på den och köpte även min första snusdosa på Bp för 2.25:-Och BP. Var tappen jag pumpade fram bensinen från till min första motordrivna tvåhjuling
Man får ta vad man har. Bättre lycka nästa fredag! Klockbyte här.Oh äpple, ser gott ut! Tyvärr ute på vift så ingen GT men en polsk öl fick man iaf
![]()