Och nu ligger den där som en hjälte mellan två krukor...Denna har jag missat att lägga in här!
![]()
Edit: Bara två sidor kvar till tio, ett inlägg per minut så är vi hemma.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och nu ligger den där som en hjälte mellan två krukor...Denna har jag missat att lägga in här!
![]()
Har man varit på månen så är det okej att vila upp sig lite efter en arbetsveckaOch nu ligger den där som en hjälte mellan två krukor...
Edit: Bara två sidor kvar till tio, ett inlägg per minut så är vi hemma.![]()
Ser varmt ut i Kongo.Hemma och gjort kväll
![]()
Du kan väl gå ut o pinka själv, brukar jag göra i stugan.Packar lätt inför helgen och funderar på vilka klockor som ska med.
...Jag saknar kvällspinken med min hunn nåt gräsligt, @Beo
![]()
...Nä, det är liksom inte riktigt detsamma.Du kan väl gå ut o pinka själv, brukar jag göra i stugan.![]()
Som alltid i Kongo, äntligen gjort fredag...Ser varmt ut i Kongo.![]()
Har aldrig haft hund så ensampinkande är normalt för mig, kanske skulle starta en KSgrupp för organiserat gruppinkande......Nä, det är liksom inte riktigt detsamma.
Pinkandet brukar normalt hundarna sköta bra själva, kabeldragning likaså. Kvällspinken saknade jag mest för att den kom på tal. Saknar allt det andra minst lika mycket. Som korta morgonsvängen, långa förmiddags rundan, extra turen, eftermiddagsvändan, kvällsrundan. Sedan förstås allt annat där emellan.Har aldrig haft hund så ensampinkande är normalt för mig, kanske skulle starta en KSgrupp för organiserat gruppinkande...
Pinkandet brukar normalt hundarna sköta bra själva, kabeldragning likaså. Kvällspinken saknade jag mest för att den kom på tal. Saknar allt det andra minst lika mycket. Som korta morgonsvängen, långa förmiddags rundan, extra turen, eftermiddagsvändan, kvällsrundan. Sedan förstås allt annat där emellan.
Och vi ska alla minnas vem som skrev just det inlägget.Och fredagstrådens sista inlägg handlade om organiserat gruppinkande, vart är vi på väg?![]()
Beklagar verkligen!Pinkandet brukar normalt hundarna sköta bra själva, kabeldragning likaså. Kvällspinken saknade jag mest för att den kom på tal. Saknar allt det andra minst lika mycket. Som korta morgonsvängen, långa förmiddags rundan, extra turen, eftermiddagsvändan, kvällsrundan. Sedan förstås allt annat där emellan.
Ja, nog är det stundtals lika jobbigt som om någon närstående tvåbent försvunnit ur ens liv. Mycket beroende på att Bruno inte bara var famlijehund utan också var min arbetskamrat och på slutet också lite av servicehund. Hjälpa till med att plocka upp saker, dra av strumpor och byxor. Så han var i stort sett alltid med och nära.Beklagar verkligen!
Jättetråkigt för er. Det är ju en kär vän och familjemedlem som ryckts bort.
I januari hade vi fem katter, nu har vi tre. Det hjälps ju inte, dom två som gått vidare till regnbågslandet fattas oss nåt fruktansvärt.
Det förstår jag,bästa vännen ju!men ha en trevlig resaPackar lätt inför helgen och funderar på vilka klockor som ska med.
...Jag saknar kvällspinken med min hunn nåt gräsligt, @Beo
![]()
Vilken fantastiskt fin hund!och jag vågar nog nästan påstå att det kan vara jobbigare att mista en hund/katt än en tvåbent faktiskt!Ja, nog är det stundtals lika jobbigt som om någon närstående tvåbent försvunnit ur ens liv. Mycket beroende på att Bruno inte bara var famlijehund utan också var min arbetskamrat och på slutet också lite av servicehund. Hjälpa till med att plocka upp saker, dra av strumpor och byxor. Så han var i stort sett alltid med och nära.![]()