Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför Spanien @RicVin när du kan besöka oss på västkustenTrevlig helg iaf på dig.
![]()
Eller känns det lite som baksidan för dig?
![]()
blir svårt att rådda om faciliteter för 350 pers till måndag. Föreslår GBG till nästa års kick-off!!Varför Spanien @RicVin när du kan besöka oss på västkustenTrevlig helg iaf på dig.
![]()
Eller känns det lite som baksidan för dig?
![]()
![]()
Svidar om för fredagsskrubbandet. Kan ju inte möta helgen med veckans ingrodda smuts. En rejäl dykare passar bra i badet och den behöver säkert bli lite ren också.
Ni har väl en fin fredag allihop?
Så sant!![]()
Long time no see. Hej bubbel!
KlockromantikDen gula saknar din röda.
![]()
Hoppas ni får en trevlig helg och lycka till på loppet!Sent in i tråden denna fredag. Håller på att packa för helgens äventyr. I eftermiddag drar jag och frun till Härnösand av alla ställen. Där ska det springas trail och provas gin på Hernö Destilleri. Finns några platser kvar på provningen om någon vill haka på lördag kväll. Trevlig fredag alla!
![]()
Slit av plasten bara!Testar denna med lite plast på
![]()
Det är avkopplande att pyssla med klockorna en liten stund på dan!Ha en skön helg wisses of Sweden!
![]()
Den gula saknar din röda.
![]()
Så sant!
Vi har saknat dig, tro inget annat!
Välkommen in i värmen igen![]()
Hoppas ni får en trevlig helg och lycka till på loppet!
Tack gubbar! Återkommer med statusuppdatering imorgon om jag fortfarande står upp efter loppet.Bytt från ”ny” atlantic till gammal Atlantic!![]()
![]()
![]()
![]()
Trevlig kväll på er alla!
Håller tummarna för dig i morgon @StarMan, lördagen är redan fulltecknad, annars hade jag varit på plats i morgon och hejat!
Har ju bara 14 mil till Härnösand!
Stå på dig! Annars gör någon annan det...Tack gubbar! Återkommer med statusuppdatering imorgon om jag fortfarande står upp efter loppet.