• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/10 ”Sangria here I come!!”

Blir en lugn fredagskväll i stugan, läsa tidningar och en god bok man inte hunnit med.

Trevlig helg på er!

DSC_2554.JPG

Varför Spanien @RicVin när du kan besöka oss på västkusten:) Trevlig helg iaf på dig.

IMG_1913.jpeg

Eller känns det lite som baksidan för dig?
IMG_1910.jpeg
Varför Spanien @RicVin när du kan besöka oss på västkusten:) Trevlig helg iaf på dig.

IMG_1913.jpeg

Eller känns det lite som baksidan för dig?
IMG_1910.jpeg
blir svårt att rådda om faciliteter för 350 pers till måndag. Föreslår GBG till nästa års kick-off!!
Men var lugn. I’ll be back före det!!:)

Sent in i tråden denna fredag. Håller på att packa för helgens äventyr. I eftermiddag drar jag och frun till Härnösand av alla ställen. Där ska det springas trail och provas gin på Hernö Destilleri. Finns några platser kvar på provningen om någon vill haka på lördag kväll. Trevlig fredag alla!
20191004_104108.jpg
Hoppas ni får en trevlig helg och lycka till på loppet!

Hoppas ni får en trevlig helg och lycka till på loppet!

Bytt från ”ny” atlantic till gammal Atlantic! ;)
EB18EEB1-9542-467D-888E-FABDE4A82AE0.jpeg
7A6C6B8C-9A51-49CC-AE29-5BB41B74D3E0.jpeg
B72625B5-050F-425E-B2E1-82FBC9080F33.jpeg

Trevlig kväll på er alla!
Håller tummarna för dig i morgon @StarMan, lördagen är redan fulltecknad, annars hade jag varit på plats i morgon och hejat! :)
Har ju bara 14 mil till Härnösand!
Tack gubbar! Återkommer med statusuppdatering imorgon om jag fortfarande står upp efter loppet.

Tillbaka
Topp