Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roligt med en taveltvilling! Min är en 2639-12 från 1951.Trevlig helg
Omega 2639 - 2 från 1950
![]()
Mmm Citroën SM
Tack så mycket! Det är en "Tag Heuer Carrera 1964 Re-Edition, ref cs3110". Gillar originalstorleken på 36mm samt plexiglasSatan i gatan, tror jag just blev kär. Den var riktigt fin! Vad heter den modellen? (Försökte googla lite men utan resultat).
Den där är riktigt lyckad!Trevlig helg alla ingen parfym här på jobbet men fredagsfisks.![]()
Den klockan blir jag ju knäsvag av!Kör Chanel Allure och Lip Ski Nautic. Franskt under armarna och på handleden. Trevlig Helg.![]()
Vildsvinen lyser med sin frånvaro. Beror mer på att tomten nu är helt inhägnad med staket än doftbomber… Bubblet lyser också med sin frånvaro även om vattnet ser lite bubbligt ut. Ska köra ikväll så jag får vänta till imorrn…![]()
Herr @RicVin klockan är ju över 15:00 så varför inte dricka lite bubbel! Jag hoppas att du har vildsvins fritt på dina ägor efter din lilla fadäsen med doftindränkt köksbänk. Hare bra//![]()