• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/2 ”Ikväll blir det åka av!!..”

Haha, förstår nu att min kommentar på insta var rätt beträffande dina förhoppningar till ikväll😅 Lycka till😊

C814CE78-901F-4BF4-9E58-DE22B7209C5F.jpeg

Göteborg visar sin allra gråaste sida idag så lika bra att ta bort den helt på bilden.

TGIF!! Äntligen!
Men jösses vad mörkt, regnigt och trist vädret är. Nästan, men bara nästan, så att man saknar snön och kylan från bara några dagar sedan. Håller det här vädret i sig blir det en helg i soffan framför TVn med bingewatching av någon random serie på Netflix eller något. Idag blir det iaf mängder med kaffe för att inte somna i mötena.
Angående Lagerfeld var det även min go to doft på 80-talet. Knappast unik i det iofs. Köpte den igen för några år sedan. Nostalgi, men kanske inte en doft jag använder regelbundet.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
IMG_4340.JPG

IMG_5542.jpeg

Herr @RicVin klockan är ju över 15:00 så varför inte dricka lite bubbel! Jag hoppas att du har vildsvins fritt på dina ägor efter din lilla fadäsen med doftindränkt köksbänk. Hare bra//:pompus:
Vildsvinen lyser med sin frånvaro. Beror mer på att tomten nu är helt inhägnad med staket än doftbomber… Bubblet lyser också med sin frånvaro även om vattnet ser lite bubbligt ut. Ska köra ikväll så jag får vänta till imorrn…
3B0B615D-3E73-4A04-B849-66ACA6429E59.jpeg

Tillbaka
Topp