• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/4 ”April april!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo jag vet att det är lite sent för aprilskämt. Men det kändes som en skön rubrik så här mitt i våren.
Har ju varit ett par magiska dagar i veckan. Ska väl bli lite bakslag över helgen men det börjar ju helt klart ordna till sig eller vad säger ni?.. Kanske är det OK med sommar/vintertid ändå? Det är ju rätt gött med ljusare kvällar!
Nu kan jag ju även använda Aerospacen på sommaren.
IMG_4853.jpeg

Har ju varit några år då denna fått tjänstgöra på vintern och min Casioak på sommaren. Helt enkelt för att jag inte kunde ställa om denna.
Eller kunde och kunde… Började faktiskt tvivla på mig själv men det visade sid att kronan var kapajko.
Efter lite service så funkar den klockrent!

Ha en härlig helg mina vänner. Njut av våren oavsett om temperaturen är njutbar eller inte!

TGIF!

Så var OWG-Mars slut för den här gången, och Röda Pilen får snällt ligga i lådan för ett tag framåt! Det innebär att ordningen är återställd för den obligatoriska Fredagsklockan!

Vill även passa på att ge alla som bidrog på ett eller annat sätt en stor klapp på axeln för alla pengar vi drog in under OWG-Mars till Min Stora Dag, trots att vi inte nådde upp till målet på 100k.

IMG_7091.jpeg

Så vad händer i helgen då?! JO! Det ska jag tala om, Los Tantos har bestämt att det ska påtas i trädgården vår. Vi skall tydligen beskära våra äppelträd samt plantera om lite av våra syrener ner mot grannen.

Hehe…hon fick alldeles för många idéer efter det hon var på trädgårdsmässan förra helgen!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_7072.jpeg

Tillbaka
Topp