• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/6 ”Nu är det banne mig dags!!..”

Glad fredag!
D81E803C-C926-49EF-A61A-0F615DEDDB9E.jpeg

Alltså jäklar vad fint matchat @RicVin! Mindre poppigt här men fredagsguld är ju ändå fint :) Trevlig fredag och helg på er KS!
59C6DF6E-7829-4541-94FD-A5C62CF3488F.jpeg
Güld är alltid bra på en fredag. När jag blir tillräckligt vuxen har min fru lovat att jag ska få köpa en guldklocka... Oklart vid vilken ålder jag träder in i vuxenvärlden dock...:)

TGIF!! Äntligen!
Denna veckan har varit nära tortyr. Hysterisk vecka på jobbet med typ 50 timmar Teams-möten. Det i kombination med att sommaren äntligen är här har helt klart gjort mig tjurig. Sitta instängd hemma med lurar på sommaren är värdelöst.
Jaja, nu har jag gnällt nog. Nu är det ju fredag. Och vädret skall fortsatta. Underbart!
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
985FA0B2-CF19-4953-8CAF-A8E085AADF0D.jpeg

Glad fredag på er! Idag blir det sommarklockan tillsammans med en somrig kavaj. Är Ploprof den ultimata dressaren?😂
A9255430-BEE6-492C-B985-5576B5694D3B.jpeg
Ploprof togs initialt fram för att vara just ett dressur men sedan började en del hobbydykare använda den. Den röda knappen var på tidiga exemplar ansluten till wifi och för att snabbt kunna få fram dollarkursen på vridringen, som för övrigt i ett senare skede blev en dykarfunktion. True story!

Tillbaka
Topp