• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/6 ”Nu är det banne mig dags!!..”

Ja tacka fan för att sommaren är här! Inne på kontoret idag och njuter av ett soligt Östermalm. Nog för att den här klockan kan klassas som en sommarklocka men här ligger man i lä mot din somriga sommarkombo @RicVin !

Får se om den här får stanna över sommaren, du väckte nya sommarkänslor med dagens fredagstråd!

BA47E777-FB46-4FBC-9171-5E0113E0816C.jpeg

Firar in fredagen med min nyinförskaffade Explorer 😊
Lite samma känsla som när vi köpte hus och det första jag gjorde då var att radera hemnet appen när köpet var klart.
Nu funkar ju inte klockintresset riktigt så men det känns jävligt skönt att ha fått tag i något som jag har sett fram emot ett bra tag.

Trevlig helg alla klocksnackare! :)
7718E893-F0CA-4900-8223-EED1FBCEBD8C.jpeg

Ploprof togs initialt fram för att vara just ett dressur men sedan började en del hobbydykare använda den. Den röda knappen var på tidiga exemplar ansluten till wifi och för att snabbt kunna få fram dollarkursen på vridringen, som för övrigt i ett senare skede blev en dykarfunktion. True story!
Hahaha klockrent🤣 Exakt så tror jag också att det var!

Tillbaka
Topp