• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/9 “Fy faan så jävla överskattat!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nope... Det är inte veckans Rolexsläpp jag raljerar över.
Även om jag kanske inte ramlade av stolen vare sig av begeistring eller förvåning när bilderna började dyka upp. Men såå illa var det kanske inte.
Tror iofs inte att Rolex bryr sig så mycket om vad yours truly tycker. Klockorna lär säkert säljas och flippas som tusan:)
Förresten är det nån som har slagit till ?
Eller vänta nu... Nu kom jag från ämnet...
Va tusan var det jag gnällde om i rubriken?!? ....
Faan vet.. Kör IWC idag i alla fall!!
F77C18D4-621E-42C4-9149-79B5A8EEB31D.jpeg

Var tvungen att försöka få med soluppgången i backspegeln;-)
A4D4A4BF-9028-4A92-BCD3-3ED0A9944552.jpeg

Jo just det!!!! Nu minns jag!! Har varit inne på kontoret 2 dagar i veckan.
Fy faaan vad överskattat!!! Skjorta och grejer... Nä tackar vet jag hemmajobb med kortbrallor å t-shirt ända tills nån jävel envisas att köra teams eller webex med kamerahelvetet på... Hur tänker folk?
Nu är jag på väg till gymet, frågan är om inte det också är JÄÄÄÄVLIGT överskattat kl 05:30 en fredagsmorgon?!?
Nåja!! Ta hand om er och ha en härlig helg!!!

Idag fortsätter vi med snickrandet, är inne i sin slutfas nu! Igår fick vi upp sista tapetvåden, så idag ska den målas! Håller även på med tak och golvlisterna, samt att vi ska slänga upp salningen för dörr och fönstren. Ska även ge mig på att slutföra fönsterbrädan tror jag...

DSC_9207.JPG

CBCAA8AC-79FF-40CF-9AD6-5D3474204ACE.jpeg

Senast ändrad:
37B60197-2FB8-4C80-9A9E-99FDAC3024D4.jpeg

Godmorgon. Gryning och det kommer mera. Ha, re så länge denna tidiga fredag.
IMG_9288.jpeg

Ja då har det klippts 12 hål och dax för en bensträckare. Ta det lugnt i helgen och som sagt var sköt om Er alla KS:are. //:pompus:
IMG_9283.jpeg
Ps.Tog denna ( kl 0525 ) bild strax före jag satte mig på klipparen.Man vet ju aldrig när @RicVin startar tråden på morgonen. Han ju tidigare blivit väckt av skator, fasaner eller av den morgonpigga tuppen!;););)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp