Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har väl åkt genom en snöslunga eller två vid det här laget?!.. Om inte så får du genast skicka den till någon som kan lösa detta!!!Bytte till klockan som ser ut att ha åkt genom en snöslunga, the one and only INOX!
![]()
Kan vara en ledtråd om nästa klockbyte i bilden men jag lovar inget.
Önskar jag kunde säga detsamma om min lever...Jag och Musen firar att han inte hade fått gulsot! Fick beskedet från veterinären idag att han inte led av taskig lever!
![]()
![]()
Såg krispigt ut!
Ny bekantskap från Norrbotten, riktigt god!Såg krispigt ut!
Önskar jag kunde säga detsamma om min lever...
Grattis! Den var riktigt fin.Önskar alla en fin fredag!
![]()
Sorry!! Jag försökte skämta bara!! Allt helt ok här! Tänkte mer på helgens bravader.Det lät inte så kul, om du är allvarlig så är jag den första att beklaga!
Grattis till både dig och Musen!Jag och Musen firar att han inte hade fått gulsot! Fick beskedet från veterinären idag att han inte led av taskig lever!
![]()
![]()
Sorry!! Jag försökte skämta bara!! Allt helt ok här! Tänkte mer på helgens bravader.
Grattis till både dig och Musen!![]()