• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/5 ”Nä fy faan! Nu vill jag åka hem..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har varit på mässa i Malmö sen i onsdags… Det är absolut inget fel på Malmö.. Det är inte därför jag vill åka hem! Men jag har inte varit på något liknande event sen innan pandemin. Har glömt bort hur urbota tråkigt det kan vara mellan varven…
När man träffar intresserade besökare,kollegor eller till och med konkurrenter så är det ju kul. Men dödtiden emellan!.. SKJUT MIG I HUVUDET!! Guuuud så tråkigt!!!
Men kvällarna är kul! Då är det rajtantajtan!! Det gillas!
IMG_7343.jpeg

Igår var det avslutningsmiddag… Jo jag tackar jag! I vanliga fall får vi INTE vara med på sånt. Kan ju bli oegentligheter och det får man inte delta i om man har stränga Amerikanska företagspolicys… Antingen har någon glömt det eller så begick vi tjänstefel igår..
Vi upptäckte i alla fall att vi hade ”ja” ibockat på kvällseventet på våra biljetter så vi stod först i kön när partyt drog igång!! När coverbandet både kör Queen, Nena och Ebba Grön under introt så fattar man åt vilket håll kvällen barkar…
Avslutade med en pilsner och en Gammeldansk i skybaren efter en riktigt kul kväll med både nya och gamla kollegor..
IMG_7325.jpeg

Men… Det finns ALLTID ett ”Men”..
Nu är det fanimej inte lika kul…
Ska ta mig ner och käka frukost.. Men om nån pratar med mig så smäller det nog…
IMG_7345.jpeg

Eller ska man hänga upp skylten och boka om till senare flyg?
Skönt att inte behöva vara kvar och packa ihop montern i alla fall…

”Oj, slutade det 14?!? Fredrik sa att han skulle flyga 12 så jag bokade samma flight… Vad tokigt!… 🤪

Ha en härlig helg mina vänner. Skippa ALLTID det sista glaset..

IMG_9997.jpeg
Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 5 maj 1917 var det stökigt värre utanför en mataffär på Södermalm i Stockholm. Den stökiga händelsen som ägde rum där då är numera känd som Potatiskravallen. Nog skrivet om ” kravaller”. Ha en riktigt trevlig helg och glöm inte att ta hand om Era nära å kära i helg/🧐

Tillbaka
Topp