Har varit på mässa i Malmö sen i onsdags… Det är absolut inget fel på Malmö.. Det är inte därför jag vill åka hem! Men jag har inte varit på något liknande event sen innan pandemin. Har glömt bort hur urbota tråkigt det kan vara mellan varven…
När man träffar intresserade besökare,kollegor eller till och med konkurrenter så är det ju kul. Men dödtiden emellan!.. SKJUT MIG I HUVUDET!! Guuuud så tråkigt!!!
Men kvällarna är kul! Då är det rajtantajtan!! Det gillas!
Igår var det avslutningsmiddag… Jo jag tackar jag! I vanliga fall får vi INTE vara med på sånt. Kan ju bli oegentligheter och det får man inte delta i om man har stränga Amerikanska företagspolicys… Antingen har någon glömt det eller så begick vi tjänstefel igår..
Vi upptäckte i alla fall att vi hade ”ja” ibockat på kvällseventet på våra biljetter så vi stod först i kön när partyt drog igång!! När coverbandet både kör Queen, Nena och Ebba Grön under introt så fattar man åt vilket håll kvällen barkar…
Avslutade med en pilsner och en Gammeldansk i skybaren efter en riktigt kul kväll med både nya och gamla kollegor..
Men… Det finns ALLTID ett ”Men”..
Nu är det fanimej inte lika kul…
Ska ta mig ner och käka frukost.. Men om nån pratar med mig så smäller det nog…
Eller ska man hänga upp skylten och boka om till senare flyg?
Skönt att inte behöva vara kvar och packa ihop montern i alla fall…
”Oj, slutade det 14?!? Fredrik sa att han skulle flyga 12 så jag bokade samma flight… Vad tokigt!…
”
Ha en härlig helg mina vänner. Skippa ALLTID det sista glaset..
När man träffar intresserade besökare,kollegor eller till och med konkurrenter så är det ju kul. Men dödtiden emellan!.. SKJUT MIG I HUVUDET!! Guuuud så tråkigt!!!
Men kvällarna är kul! Då är det rajtantajtan!! Det gillas!
Igår var det avslutningsmiddag… Jo jag tackar jag! I vanliga fall får vi INTE vara med på sånt. Kan ju bli oegentligheter och det får man inte delta i om man har stränga Amerikanska företagspolicys… Antingen har någon glömt det eller så begick vi tjänstefel igår..
Vi upptäckte i alla fall att vi hade ”ja” ibockat på kvällseventet på våra biljetter så vi stod först i kön när partyt drog igång!! När coverbandet både kör Queen, Nena och Ebba Grön under introt så fattar man åt vilket håll kvällen barkar…
Avslutade med en pilsner och en Gammeldansk i skybaren efter en riktigt kul kväll med både nya och gamla kollegor..
Men… Det finns ALLTID ett ”Men”..
Nu är det fanimej inte lika kul…
Ska ta mig ner och käka frukost.. Men om nån pratar med mig så smäller det nog…
Eller ska man hänga upp skylten och boka om till senare flyg?
Skönt att inte behöva vara kvar och packa ihop montern i alla fall…
”Oj, slutade det 14?!? Fredrik sa att han skulle flyga 12 så jag bokade samma flight… Vad tokigt!…
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
Ha en härlig helg mina vänner. Skippa ALLTID det sista glaset..