• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/7 sponsrad av Laketwig

Allan Ballan

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Ricvin har gått på sommarlov och jag är först ut av årets sommarvikarier. Ricvin anordnade en auktion till barncancerfonden och vi drog in hela 14500kr! Vilket är nytt rekord! Min mycket gode vän @laketwig la ett bud i mitt namn, vilket är väldigt snällt av honom och pengarna går till en väldigt god sak. På ett år har vi på klocksnack nästan dragit in tvåhundratusen kronor, vilket är helt jävla sjukt egentligen! Vi har samlat in ca 820 000kr på 6 år vilket är väldigt imponerande. Eftersom jag uttömde ämnet cancer redan förra året tänker jag inte göra det i år, cancer är en helvetessjukdom och #fuckcancer.

Klocksnack är ett bra forum på många olika sätt, vi alla delar ett och samma intresse, vilket leder till mycket roliga diskussioner och många roliga bilder. Men det bästa med det här forumet är alla underbara människor som man får lära känna. Jag har fått träffat och lära känna så många trevliga personer här på forumet vilket är otroligt kul.

Första helgen i juli är alltid en av årets höjdpunkter då det är tradition att mina goda vänner @laketwig och @Affe kommer ner till Helsingborg för att ansluta med några lokala forumprofiler i söder för att ha GTG och grillning. Jag tycker det är underbart att ett klockintresse kan leda till att man får flertalet kompisar i olika åldrar och på helt olika geografiska platser. Ska bli väldigt roligt att få träffa er igen, det kommer bli en väldigt rolig helg :).

Så tack klocksnack, utan detta fantastiska forum hade man inte få lära känna fantastiska människor. Jag hoppas att ni kommer få en lika trevlig helg som jag :).

Vill härmed önska @RicVin ett riktigt skönt sommarlov och ett stort tack för det du gör för barncancerfonden och för forumet!

Ps. Ricvin jag förväntar mig att du ansluter till vår grillning nästa år eftersom du ändå envisas att vara i närheten ;)

Ha en fin helg vänner!

/Isac

20190705_074615.jpg

Senast ändrad:
Som jag har längtat till den här dagen. Äntligen är det dags för den årliga sommar-GTG'n i Helsingborg. Tredje året i rad för mig nu och om ett par timmar kommer @Affe hit och gör mig sällskap ner för andra året i rad. Kommer att bli en höjdardag och klockvalet är givet ... ;)

Ha en bra fredag och en ännu bättre helg! Det ska i alla fall jag ha ... :happyhappy:

IWC DT 2019-07-05 (alt).jpg

Tillbaka
Topp