Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågan är väl hur du går ner under resten av veckan för att kunna dra på Fat-ladyn i så fall... hihiDags med ett klockbyte, guld mot guld, det är sen gammalt!
![]()
![]()
Frågan är väl hur du går ner under resten av veckan för att kunna dra på Fat-ladyn i så fall... hihi
Ska till och kasta i mig lite fruktsallad till kvällsmat!
![]()
Hehe...det är inga problem, när det kommer till Feta tanten så har den hög prio!
Hehe...det är inga problem, när det kommer till Feta tanten så har den hög prio!
Hade glömt att du hade den där, grymt cool!Förra helgen skulle man ha pyntat men efter en lång vecka orkades ingenting med. En adventsfika hos mormor blev det med släkt och familj åtminstone.
Så denna helg får det allt pyntas lite hemma.
![]()
Glöggfest hade vi på kontoret i måndags iaf.
Jag är mätt på glögg.
![]()
Ser fram emot att höra vad du tyckte senInget klock eller koppbyte... Men tomtejäveln är utbytt mot en nykomling i Glöggsamlingen...
![]()
Jo, man tänker på fredagPå måndag tänker man inte alls!![]()
Fattas bara att du får dottern och klä ut sig till en grön alv.A match made in heaven.
![]()
Sannolikt inget större problem!Fattas bara att du får dottern och klä ut sig till en grön alv.![]()
Tack!Hade glömt att du hade den där, grymt cool!
Ser fram emot motagandet när jag kommer till GBG!Sannolikt inget större problem!![]()