• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/3 ”Ni missade väl inte??!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Att det var Ostbågens dag igår???
Här festades det rejält kan jag säga..
6C334FBD-D08F-44CA-9FF9-7A35CD69F0FE.jpeg

Något man inte heller kan missa är alla Seikos nyheter som dimper ner. Den ena bättre än den andra.
Det är för alla nya skönheter jag firar fredag med godingen på bilden. Menar alltså ingen överbliven seg ostbåge utan Seiko PADI’n! Makalös tavla!! Syns inte såå bra på denna bild men den ÄR makalös!!
Är inte detta ett av de första gruppköpen på Seikonyheter? Nån som minns hur många vi var som köpte? Hur många har kvar sin PADI?

Ha en skön helg! Å missade ni igår så kan ni ju trycka i er lite ostbågar ikväll!! :)

Äntligen fredag!

Snart en vecka har gått med OWG mars och jag börjar redan krokna. Ska göra mitt bästa för att hålla ut men igår kom en liten ny vintage till mig och det var ju mest jobbigt att inte få testa den direkt.
IMG_20200306_070257-01.jpeg

Kommer osökt att tänka på låten Madness med Muse. Nja, får se hur det går denna månad.
Önskar er alla en kanonfredag och stundande helg! :)

Tillbaka
Topp