Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byt bara, gör ont i själen att se de andra klockorna ligga där oanvända... Som att se en glass smälta bort i händerna hos ett barn. ... Hjärtskärande.Trevlig fredag mina vänner!
Besiktigar bilen, dags att byta nu!
![]()
klocka alltså, men det går ju inte #OWG
![]()
Trevlig helg vänner troll och sökmotorer
Jag har kvar min PADI men den ligger hemma. Ingen ostbåge jag någonsin har köpt finns dock kvar. Konstigt?! Trevlig helg klockkamrater!
![]()
![]()
Det är så mysigt när de små liven sover sådär på magen. Dottern min är 3 bast men har precis nu börjat drömma massa så kommer in och lägger sig mellan mig och sambon på nätterna.Trevlig fredag! Glöm inte handspriten dagtid och den andra spriten kvällstid. Hajhaj!![]()
Crisp!![]()
Happy helg!
Jag håller med dig helt, det är riktigt mysigt. Jag har en dotter på 6 år som börjar bli lite stor för att ligga på magen nu haha!Det är så mysigt när de små liven sover sådär på magen. Dottern min är 3 bast men har precis nu börjat drömma massa så kommer in och lägger sig mellan mig och sambon på nätterna.
Jag klagar inte än iaf, tycker det är rätt mysigt. Men kanske också är för att hon har huvudet åt mitt håll men sparkar på sambon![]()
Yepps! ThanxGrym bild, TT SD?
Jag är bredd att hålla med, men Hūlk är Hūlk, så stor uppoffring är det kanske inte?! PuzzByt bara, gör ont i själen att se de andra klockorna ligga där oanvända... Som att se en glass smälta bort i händerna hos ett barn. ... Hjärtskärande.
Passerar dina trakter på onsdag, kan ta med lite i kylväskanKan du dela med dig...?![]()