Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Usch va tråkigt. Min dotter klagar inget på några drömmar men vill ändå komma in till oss.Jag håller med dig helt, det är riktigt mysigt. Jag har en dotter på 6 år som börjar bli lite stor för att ligga på magen nu haha!
Ok, min dotter har fått liknande. Det finns något som heter nattskräck som stämmer in på pricken på henne, tydligen ganska vanligt.
Ha det gott gubben!
Vad skönt att er dotter slipper det!Usch va tråkigt. Min dotter klagar inget på några drömmar men vill ändå komma in till oss.
Hoppas det går över för er![]()
Hoppas de släpper er tidigtKröner en lång arbetsvecka med en ännu längre jävla konferens. Farfars gamla mögliga Omega sitter tryggt på handleden dock.
![]()