• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/3 ”Ni missade väl inte??!!...”

Själv har jag fastnat för de ngt smalare chili-heta bågarna. Tror de heter Flamin’ Hot. Nästan lika heta som kombon m/90 och Suunto Traverse Alpha Stealth.
Go helg klockomaner!!!
BA13E7DD-4210-4430-925F-22B8DE42335F.jpeg

Jag håller med dig helt, det är riktigt mysigt. Jag har en dotter på 6 år som börjar bli lite stor för att ligga på magen nu haha!

Ok, min dotter har fått liknande. Det finns något som heter nattskräck som stämmer in på pricken på henne, tydligen ganska vanligt.

Ha det gott gubben!
Usch va tråkigt. Min dotter klagar inget på några drömmar men vill ändå komma in till oss.

Hoppas det går över för er :)

Usch va tråkigt. Min dotter klagar inget på några drömmar men vill ändå komma in till oss.
Hoppas det går över för er :)
Vad skönt att er dotter slipper det!

Det började för något halvår sedan att hon kom upp på natten och var i något mellanläge mellan vaken och sovande och var rädd och arg, man fick passa sig i början. Det är bättre nu och händer bara någon gång i veckan kanske.

Tillbaka
Topp