Glad Nationaldag på er mina vänner!! Nu firar vi brallorna av grannarna i väster!!!
Nää…Det kommer nog aldrig hända eller vad tror ni?
Var en sväng till Norge i veckan och försäkrade då mina vänner där att vi KAN fira! Det är faktiskt sant!!
Men vi får nog bara försöka göra så gott vi kan. Som vi alltid gör!
Man skulle ju kunna tro att jag skulle leja bort denna lediga dag också, likt de senaste långhelgerna. Men det behövdes inte näppeligen idag. Vi har en liten extremt söt väckarklocka hos oss några dagar. Mamman och pappan har dragit till Götet för att kolla/höra på Håkan..
Reveljen gick därför tidigare än en vanlig arbetsdag…
Blir till att bära något tåligt ett tag..
Nä! Slutfipplat med telefonen!
Nu ska farfarn leka! Om en stund ska vi åka och kolla traktorparad dagen till ära!!
Tja ba!!!
Nää…Det kommer nog aldrig hända eller vad tror ni?
Var en sväng till Norge i veckan och försäkrade då mina vänner där att vi KAN fira! Det är faktiskt sant!!
Men vi får nog bara försöka göra så gott vi kan. Som vi alltid gör!
Man skulle ju kunna tro att jag skulle leja bort denna lediga dag också, likt de senaste långhelgerna. Men det behövdes inte näppeligen idag. Vi har en liten extremt söt väckarklocka hos oss några dagar. Mamman och pappan har dragit till Götet för att kolla/höra på Håkan..
Reveljen gick därför tidigare än en vanlig arbetsdag…
Blir till att bära något tåligt ett tag..
Nä! Slutfipplat med telefonen!
Nu ska farfarn leka! Om en stund ska vi åka och kolla traktorparad dagen till ära!!
Tja ba!!!