• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/6 ”Nu tar vi Norrmännen!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Glad Nationaldag på er mina vänner!! Nu firar vi brallorna av grannarna i väster!!!
Nää…Det kommer nog aldrig hända eller vad tror ni?
Var en sväng till Norge i veckan och försäkrade då mina vänner där att vi KAN fira! Det är faktiskt sant!!
Men vi får nog bara försöka göra så gott vi kan. Som vi alltid gör!
Man skulle ju kunna tro att jag skulle leja bort denna lediga dag också, likt de senaste långhelgerna. Men det behövdes inte näppeligen idag. Vi har en liten extremt söt väckarklocka hos oss några dagar. Mamman och pappan har dragit till Götet för att kolla/höra på Håkan..
Reveljen gick därför tidigare än en vanlig arbetsdag…
IMG_5349.jpeg

Blir till att bära något tåligt ett tag..
Nä! Slutfipplat med telefonen!
Nu ska farfarn leka! Om en stund ska vi åka och kolla traktorparad dagen till ära!!

Tja ba!!!

IMG_9196.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag 6:e juni och vår nationaldag. Långhelg för många och pompa och ståt lär det bli runt om i vårt avlånga land.Dagen till ära får en klocka från 1943 pryda handleden. Ha’re bäst och trevlig helg allihopa men ni glömmer väl inte bort era nära och kära//🧐

TGIF!

Fredag igen, och jävligt skönt att få vara ledig! Los Tantos åkte ner till sina föräldrar igår. Det innebär att jag och Bulleglufsen är gräsänklingar tills på söndag 🥳

Eftersom jag klippte gräsmattan igår, så ska jag nog slappa hela helgen! För lördagen blev förstörd av att vi fick köra Los Tantos till akuten, där blev vi kvar i 7 timmar. Visade sig att hon fått njursten stackarn!

Men vi fick ordning på tältet under söndagen som vi slängde upp förra torsdagen! Man kanske skulle göra något så drastiskt och ta ut TVn i tältet, och ligga där och ta det lilla lugna med hämtpizza och andra godsaker…

IMG_8090.jpeg

" Ha en skön Nationaldag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_8083.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp