• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/9 ”Home sweet home!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nåja… Jag kom ju faktiskt hem i lördags. Men ändå.. Förra veckan var tuff..
Trodde ju att man skulle få komma hem och slappa i soffan förra lördagen. Men inte då..
40 minuter fick man va hemma sen bar det ju iväg på pizzakvöll.
Det var INTE vad jag behövde 🤪
Men gott var det och jag somnade som en stock senare på kvällen.
Denna vecka har jag fan inte lämnat kommunen en enda gång! Eller ju faktiskt… Gymet ligger ju de facto i en annan kommun så nu ljög jag😱
Men några längre färder har det inte blivit.
Ikväll ska det bli en redig hemmafredag! Sommaren har ju faktiskt kommit tillbaka med buller å bong! Får bli lite bubbel på eftermiddagen, lite småplock och rödpang som förrätt och sen en redig grillkväll med ryggbiff, chimichurri och café de Parissmör.. Kanske kanske kanske lite sallad också…
Börjar dagen med finklocka.. Lite güld är det ju faktiskt!!
IMG_3229.jpeg

I alla fall i namnet på bübblet..🤪
Min plan är att tajma @Lesa ’s skål vid 15, men jag kan fan lova att någon jäkel lägger in ett möte sent i eftermiddag. ”Jamen.. Här är en lucka!! Alla verkar kunna denna tid! Den kör vi på!” …..
Jävligt konstigt att det är rent i kalendern för de flest en sen fredagseftermiddag… 🫣
Nää! Spöstraff på sånt!!!

Men förr eller senare så flyger korken!!
Eventuellt blir det en mer grillanpassad klocka till kvällen..

Trevlig helg mina vänner!
Ta hand om er och era nära och kära.

IMG_6807.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Vad skall man säga. Medelhavs värme ute, jag har badat i vår vik flera dagar och det är September månad. När hände detta sist? Trevlig Fredag allihopa å ha en riktigt trevlig sommarvarm helg. Ha`re bäst men som vanligt. Glöm inte bort Era nära å kära//🧐

TGIF!

FY...FAEN
va skönt med helg, första jobbveckan efter SEMESTERN har inte varit kul alls, har varit alldeles för mycket att göra! Jag och Bulleglufsen är dessutom gräsänklingar hela helgen då Los Tantos åkte ner till sina päron i onsdags!

Så ikväll så blir det PIZZA till kvällskäk och lite andra onyttigheter!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_1639.jpeg

Tillbaka
Topp