per nordström
Basic
Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha OWG är omöjligt kör försiktigt de bygger om motorvägen i skogenI alla fall för mig!! Har varit på resande fot sedan i tisdags. Tog endast med mig klockan som skulle bäras på armen.
Inget konstigt i det. Har sällan flera klockor med mig på jobbresor. Men när dessa resor blir mer än 2 dagar så blir det ERBARMLIGT enformigt med samma klocka varje dag...
Även om jag älskar Glashütten så är det tveksamt om den sitter kvar på handleden längre än en kvart när jag kommit hem...
![]()
För mig så är det olikheterna mellan mina olika klockor som är grejen.
Får börja köra ”dubbelpipigt” på jobbresorna!!
Ha en skön helg mina vänner.
Håll E4:n norrut från Skåne fri efter lunch.
JAG SKA HEM Å BYTA KLOCKA!!!
Tack. Den är väldigt trevligFantastiskt ur!
En av de bästa brattarna ever! Just den konfigenGlashütten åkte av inom en kvart... Försöker skaka av mig lite träsmak i häcken efter bilturen. Snart dags för ”vino”...
![]()
Härligt, grattis!Vilken vecka alltså!! Civilingenjörsexamen, påskrivet för nytt jobb - det blir ett glas champagne ikväll och i helgen!! Skål, trevlig helg och hoppas ni har det underbart ikväll!!!
![]()
Helt otroligt för alla men framförallt för dig kompis!! Jag känner ju till ca 11% av din samling så det är verkligen imponerande!Svaret är pam682 @RicVin & @Margarinkungen
Med denna klocka behöver ni inga fler. Kört min i 10 veckor utan att funderat på byte
Trevlig helg på er och alla andra!
![]()
Skål!!Glashütten åkte av inom en kvart... Försöker skaka av mig lite träsmak i häcken efter bilturen. Snart dags för ”vino”...
![]()
Riktigt trevlig klocka iofHar varit OWG med denna ganska länge, börjar bli dags för något nytt. Trevlig helg!
![]()
Självklart!!! Så snart jag kom in från rundan...;-) Men då blev det Hütte igen..
Hehee, så klart. Lite som borta bra men hemma bäst!Självklart!!! Så snart jag kom in från rundan...;-) Men då blev det Hütte igen..
![]()
Fantastiskt!Klockbyte till lördagens loppisfynd, "tickar" på bra och jag behövde inte ens byta batteri.
![]()
Ett riktigt fynd för 10:-...
skall bara putsa upp glaset.
Sjukt bra klockaSjälvklart!!! Så snart jag kom in från rundan...;-) Men då blev det Hütte igen..
![]()