• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/1 ”Numero uno 2022!”

Ha en finfin fredag och helg alla!
FE434000-E88A-442C-8887-250009B99EAE.jpeg

Det var det.. Dumstrut på…🙄
Är helt i klass med att glömma bort att stänga av alarmen torsdag 23/12 för att sedan bli väckt vid 5 på julaftonsmorgonen av väckarklockorna.. Dom tyckte ju det var fredag😳
Eller den bästa när en av mina killar ringer den 26/12 måndag efter jul och ber mig fixa hans instämplingar.. Han gick till jobbet som vanligt.. Låste upp hela bygget.. Tänker efter en stund, "Var är alla?"... Och kom då på att vi hade inarbetad dag = ledigt😁

Är helt i klass med att glömma bort att stänga av alarmen torsdag 23/12 för att sedan bli väckt vid 5 på julaftonsmorgonen av väckarklockorna.. Dom tyckte ju det var fredag😳
Eller den bästa när en av mina killar ringer den 26/12 måndag efter jul och ber mig fixa hans instämplingar.. Han gick till jobbet som vanligt.. Låste upp hela bygget.. Tänker efter en stund, "Var är alla?"... Och kom då på att vi hade inarbetad dag = ledigt😁
Hahaha fy tusan vad surt för han som gick till jobbet, snacka om att bli irriterad på sig själv!

Riktigt sent in i tråden idag. Men bättre sent än aldrig 🙂
Semestern snart slut. Tyvärr. Men ska ärligt talat bli rätt skönt att börja jobba igen. Mycket kvar att ta tag i från förra året. Men nu tar vi en rejäl barleywine och njuter av lite mer ledigt.
Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg!
A0F79EAA-E36D-4101-8749-B499EDAC1BB4.jpeg

Tillbaka
Topp