Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är helt i klass med att glömma bort att stänga av alarmen torsdag 23/12 för att sedan bli väckt vid 5 på julaftonsmorgonen av väckarklockorna.. Dom tyckte ju det var fredagDet var det.. Dumstrut på…![]()
Hahaha fy tusan vad surt för han som gick till jobbet, snacka om att bli irriterad på sig själv!Är helt i klass med att glömma bort att stänga av alarmen torsdag 23/12 för att sedan bli väckt vid 5 på julaftonsmorgonen av väckarklockorna.. Dom tyckte ju det var fredag
Eller den bästa när en av mina killar ringer den 26/12 måndag efter jul och ber mig fixa hans instämplingar.. Han gick till jobbet som vanligt.. Låste upp hela bygget.. Tänker efter en stund, "Var är alla?"... Och kom då på att vi hade inarbetad dag = ledigt![]()
![]()
Jaha herr @RicVin .Du hade visst bokat ett Teamsmöte kl 14:00. Klockan är nu strax över 15:00 så lite bubbel i glaset skadar inte denna första fredag 2022. Ha,re gott//
![]()
Shit är helt ur fas med all ledighet. Min klocka fick se på när jag drack te. Får blir bättring nästa vecka!
Shit är helt ur fas med all ledighet. Min klocka fick se på när jag drack te. Får blir bättring nästa vecka!