• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/6 ”Du gamla du fria Du fjäll...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajajaaaaaa!! Jag VET att det var igår! Men jag har ju häckat i München med Glashütte på armen hela veckan, inklusive självaste nationaldagen!!! Kom hem igår kväll och då åkte Landsorten fram!!!
5EBC67DB-AC8E-41C5-81AF-44938662B7A9.jpeg

Inte tusan hade en Norrman jobbat den syttende mai? Han hade hellre sagt upp sig tror ni inte?…
Strunt samma! Jag överlevde, Sverige överlevde också trots att jag inte firade hela dagen!
Men nu är det i alla fall fredag och jag får ta igen det hela!!
IMG_1953.jpeg

Lägger till lite prästkragar också för att göra bilden nästan midsommaraktigt svensk…🤪

Hoppas ni hade det gött igår och att ni varit smarta nog att ta ledigt denna klämdag.
Behöver väl kanske inte tala om att yours truly INTE besitter den intelligensen…🫣
Är man korkad nog att planera in jobb på själva nationaldagen så är det ju helt otänkbart att man bokat av möten idag, eller hur?…
Exactomundo! Kl 9 drar Teamsmötena igång…

Ha en härlig helg mina vänner! Det ska jag ha när den infinner sig!

Ta hand om er!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Det var TUSAN inte igår man tog ut lite ledighet, men idag har jag gjort det eftersom vi firade nationaldag igår och vi har en liten klämdag idag! Los Tantos drog ner till sina päron, så det innebär att jag och Bulleglufsen är gräsänklingar fram till söndag kväll kslike .

Jaja...nu ska jag snart be ge mig ut på en långpromenad i det fina vädret, och t.o.m. hitta på några fler golfbollar då jag passerar ortens golfbana på vägen!



" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5166.jpeg


Edit: Som vanligt så hittar man alltid någon eller några bollar på promenaden när man passerar förbi golfbanan!

IMG_5171.jpeg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_2935.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag får alla som gillar punk fira riktigt ordentligt. Det är 7 juni och punkens dag oavsett om man gillar punk eller inte. Är ju fredag så trevlig helg å Ha’re bäst //🧐 (Määän, glöm inte bort era nära å kära)
 
Senast ändrad:
Topp