Jajajaaaaaa!! Jag VET att det var igår! Men jag har ju häckat i München med Glashütte på armen hela veckan, inklusive självaste nationaldagen!!! Kom hem igår kväll och då åkte Landsorten fram!!!
Inte tusan hade en Norrman jobbat den syttende mai? Han hade hellre sagt upp sig tror ni inte?…
Strunt samma! Jag överlevde, Sverige överlevde också trots att jag inte firade hela dagen!
Men nu är det i alla fall fredag och jag får ta igen det hela!!
Lägger till lite prästkragar också för att göra bilden nästan midsommaraktigt svensk…
Hoppas ni hade det gött igår och att ni varit smarta nog att ta ledigt denna klämdag.
Behöver väl kanske inte tala om att yours truly INTE besitter den intelligensen…
Är man korkad nog att planera in jobb på själva nationaldagen så är det ju helt otänkbart att man bokat av möten idag, eller hur?…
Exactomundo! Kl 9 drar Teamsmötena igång…
Ha en härlig helg mina vänner! Det ska jag ha när den infinner sig!
Ta hand om er!
Inte tusan hade en Norrman jobbat den syttende mai? Han hade hellre sagt upp sig tror ni inte?…
Strunt samma! Jag överlevde, Sverige överlevde också trots att jag inte firade hela dagen!
Men nu är det i alla fall fredag och jag får ta igen det hela!!
Lägger till lite prästkragar också för att göra bilden nästan midsommaraktigt svensk…

Hoppas ni hade det gött igår och att ni varit smarta nog att ta ledigt denna klämdag.
Behöver väl kanske inte tala om att yours truly INTE besitter den intelligensen…

Är man korkad nog att planera in jobb på själva nationaldagen så är det ju helt otänkbart att man bokat av möten idag, eller hur?…
Exactomundo! Kl 9 drar Teamsmötena igång…
Ha en härlig helg mina vänner! Det ska jag ha när den infinner sig!
Ta hand om er!