Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lysande!Stämmer!! Bara ett par veckor kvar sen är man där igen…
![]()
Om ett par timmar drar @Affe och jag till GTG'n i Helsingborg.
Ni övriga får som vanligt ha en bra fredag och en minst lika bra helg!
![]()
Synd att jag missar GTGn men ni får ha det riktigt fint där nere, hälsa @Allan Ballan !Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!
Snart ska jag och @laketwig börja åka ner mot Skåne för att gå på den återkommande GTGn som går av stapeln ungefär samma tid varje år ikväll!
I morgon så är vi bjudna på grillfest, även den en ett kärt återkommande hos våran vän @Allan Ballan .
![]()
Bo inte på västkusten![]()
jobbat första veckan efter två veckor på sydligare breddgrader och är vansinnigt kränkt av det eviga regnet. tanken var att ha det varmt där och sen komma hem till värme här samt att ha det chill på jobbet när alla andra är på semester men inte heller den delen av tanken höll. pannkaka alltihop så för att hålla ihop mentalt inviger jag idag en sprillans skjorta och ska konsumera mig lycklig på nya hörlurar och kanske en bukett till min hustru.
trevlig fredag!