• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/7 ”Banne mig är det inte fredag IGEN!!...”

Semestervecka 1/5 avklarad. Har dock inte känts mycket som semester med förkylning, lite jobb varje dag och miserabelt väder. Men nu är det helg 🍸

Trevlig fredag alla!
20230707_093116.jpg

Om ett par timmar drar @Affe och jag till GTG'n i Helsingborg.

Ni övriga får som vanligt ha en bra fredag och en minst lika bra helg!

IWC DT 2023-07-07 (fredag).jpg

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

Snart ska jag och @laketwig börja åka ner mot Skåne för att gå på den återkommande GTGn som går av stapeln ungefär samma tid varje år ikväll!

I morgon så är vi bjudna på grillfest, även den en ett kärt återkommande hos våran vän @Allan Ballan .

IMG_5377.jpeg
Synd att jag missar GTGn men ni får ha det riktigt fint där nere, hälsa @Allan Ballan !

Tog sovmorgon. Idag är det fredag vilket innebär att jag måste lämna boendet under några timmar då hustrun alltid städar för att hon vill det. Torsdagar byts sängkläder och då är det obligatorisk dusch innan läggdags.
Mulet men hyfsat varm så tror det blir en lång promenad efter kaffet.
IMG_5429.jpeg

Bäste @RicVin, det där med att ta hjälp med målande kanske inte är någon dum ide. Själv har jag ett uthus/verkstad som inte blivit målat på flera decennier. Tänkte börja i år, men detta djävla skrapande!!! Hjälper inte att man är pensionär när motivationen saknas. Och inte blir det bättre av att frugan placerat allt hon odlar mot fasaderna.
Och @Affe @laketwig @jabla @Allan Ballan mfl. Ha en förbaskat trevlig GTG nu. Själv ska jag och frugan till Stockholm och se Elton Johns avskedskonsert. Bäst att ta chansen mens han lever, och för den delen en annan också.
74693A8C-6F28-4CE3-9D54-C56DE128B3A7.jpeg
AB660B1E-FB54-44CB-BA80-D259B285E21D.jpeg

Detta är bara gaveln, verkstaden är 4 gånger så lång.

IMG_9658.jpeg

jobbat första veckan efter två veckor på sydligare breddgrader och är vansinnigt kränkt av det eviga regnet. tanken var att ha det varmt där och sen komma hem till värme här samt att ha det chill på jobbet när alla andra är på semester men inte heller den delen av tanken höll. pannkaka alltihop så för att hålla ihop mentalt inviger jag idag en sprillans skjorta och ska konsumera mig lycklig på nya hörlurar och kanske en bukett till min hustru.

trevlig fredag!
Bo inte på västkusten 😂vilket jag utgår ifrån att du gör genom regnproblematiken 😊😆

Tillbaka
Topp