Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärtom, huvudstaden.Bo inte på västkustenvilket jag utgår ifrån att du gör genom regnproblematiken
![]()
Låter bekant! Det brukar ordna sigSjälv letar jag klockor. Jag la alla ”bra” klockor i en klockrulle inför semestern förra veckan, och gömde.
Stressen har dock tydligen gjort så att det inte lagrades i långtidsminnet var det bra stället var.
![]()
A-ha!Själv letar jag klockor. Jag la alla ”bra” klockor i en klockrulle inför semestern förra veckan, och gömde.
Stressen har dock tydligen gjort så att det inte lagrades i långtidsminnet var det bra stället var.
![]()
nämen hoppsan det var som tusan! håller också till på östkusten, dock lite mer söderut i vanliga fall men jobbar på västsidan och tycker mig det varit torrt hemma. Däremot på västkusten är det ju som vanligt 5-10 grader kallare och moln/regnTvärtom, huvudstaden.
Perfekta sommarklockan. Min åkte oxå på idagTrevlig helg på er!
![]()
Sitter som en smäck båda två!!!Fredagsklocka och FREDAGSKLOCKA![]()