• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/4 “Grönt är skönt!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en gröntavlad klocka förra veckan och blev med en ny denna..
Nu är det ju inte bara tavelfärgen grön jag gillar… Nä, jag tycker att våren kan dra igång på riktigt nu. Påskliljorna får alltså symbolisera annat grönt som är skönt! Även om de är knallgula när de slagit ut :)
7FCD82C7-0E2E-459F-9B1C-8913AEEF714C.jpeg

Både denna gröna skönhet och den som fick lämna hade våfflade tavlor, men där slutar nog likheterna… Väldigt olika ”djur” om man säger så. Men det är lite så jag jobbar ju. Jag gillar olikheter både här och där. I min lilla klocksamling så är det ganska tydligt att omväxling förnöjer;-)
Exempelvis väder.. Nu har vi ju haft vinter asalänge!! Se till att våren får fäste nu för faan!!
Jag hade ju nästan börjat fundera på att väcka Vespan ur vinterdvalan.. Får nog dröja ett tag till. Jävla busväder!!!
Ni som går på påskledighet nu ta det försiktigt på vägar, i backar och vart ni nu kan tänkas att fara. Blåkulla kanske?…
Nästa fredag är det ju faktiskt Långfredag så fan vet om det blir ngn tråd då.. Lever fortfarande kvar i hur det var när man var liten. Man fick fan inte ha kul på Långfredagen inte!! ICKE!! Inga polare på besök den dan inte. Fattade aldrig riktigt varför… Fattar fortfarande inte :)
Så det blir nog en tråd i alla fall!!

Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er där ute.

Go'morron!
...Och nästan God Jul också. Snö har jag lättare att fördra i december. Men, aprilasnö ska ju vara som fåragö. Kanske bra när gödsel kostar som det numera gör.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220408_073136.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp