• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/5 ”Brynja eller INTE brynja??...”

62E4E00F-79CC-4AF2-8530-46F739D46140.jpeg
TGIF! Trevlig helg!

1A17BE73-E9F3-4D05-A577-844172A88191.jpeg

Senast ändrad:
Gjort exakt samma resa som dig med ploppen.. (sålt 2 ggr) funkar fan inte på mesh i längden för de gör så jäkla ont...de är verkligen den klocka jag älskat mest av alla men tror inte tredje gången gillt funkar i de här läget :-/
CCB8E0E5-E58E-4421-B73F-EA56B90C30DA.jpeg
Min gamla 600 m sitter som ett smäck tycker jag. Men visst är den rätt tung

2B526F3C-625A-4A11-AFB2-7197A5257E8B.jpeg
Faktiskt aldrig testat mesh.
Men innan finkläder och finklocka gäller gammal sanning:
Först fredagsfys. SEDAN fredagsmys!
Suunto Spartan Trainer.
Hur funkar din vid simning? Jag hade en som visade 3,8 km simning när distansen var 1,5 km. Detta var under Stockholm triathlon. Personligen litar jag inte på Suunto längre.

Hur funkar din vid simning? Jag hade en som visade 3,8 km simning när distansen var 1,5 km. Detta var under Stockholm triathlon. Personligen litar jag inte på Suunto längre.
Tyvärr; inte en aning. Springer, cyklar marscherar och går. Överlag tippetopp, men ngn enstaka gång får den för sig att jag sprungit 400m rakt i sida - den kilometertiden är inte att leka med.
Men överlag vid löpning (som jag gör mest) så visar iaf. min rätt kilometer, då jag ofta springer 2, 3 och 5-banor. Där visar den nog helt rätt (och lika varje gång).
3,5 getingar av 5. Fick den nästan gratis av min son.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp