• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/12 “En gång e ingen gång brukar man ju säga…”

God jul och önskar er alla en härlig fredag!

image.jpg

Förra sjukdomen dottern fick med sig från förskolan var covid, den här gången är det ”bara” en förkylning som tur är… Återstår att se om vi föräldrar åker på det också, men vab är det idag iallafall!

Ursäkta bildkvalitén, modellen hade ”lite” svårt att sitta still :)

5818BDF5-8C9C-47C6-BCBE-90F69845BF29.jpeg

Ha en riktigt fin helg och trevlig advent allihopa, och krya på er till de som behöver! 💚🎅🏻🤍

Men just det här kändes ju inte helt nödvändigt att upprepa…
AEFF1382-2929-4A39-A129-8FA02A20D062.jpeg

Som om det inte vore nog med elprisrusning och räntechocker.. Nä inte då.. vi kör en till Covidvända mitt i decemberstressen…:-/

Som vanligt var det frugan som började… Var samma förra vändan. Samma dag som jag kunde boka första vaccinationen så testade frugan positivt. Ett par dagar senare var det min tur. Snacka om att falla på målsnöret.
Nåja, jag vet ju nu att en del av er antagligen skakar på huvudet åt min möjliga dumhet… Det är helt upp till er. Men jag vill ändå tro att de tre små sticken från Moderna och Pfizer i alla fall mildrat virusets verkan även om jag åkte dit igen.
Men vi kanske inte ska dra igång en vaccindebatt en härlig dag som denna..;-)
Det går ju åt rätt håll och det är fredag.. Då ska vi inte kivas eller hur?
Tror jag kör en skön grön dinka på armen idag
8A95DBD7-2BF2-42BD-B6A3-B8E5A45E915A.jpeg

Jag hann i alla fall få tag i mitt favoritjulgodis innan jag blev sjuker…
Ett måste varje jul!! Ibland svårt att hitta om man väntar för länge.. Gör inte det! Inte när det gäller något.

Ta hand om er och håll er hemma om ni är sjuka!! Kanske nån annan som slipper bli smittade innan jul..

Trevlig helg mina vänner!!
Broder @RicVin, jag lider med dig å de grövsta i denna svåra stund men sköt om dig och ta en liten korvbit så känns allting genast lite bättre! 👍
Du är duktig som ids ta ett test och bra uppmaning till övriga ute i landet att fortfarande vara försiktiga och tvätta händerna, det finns fler lömska faror än Covid som lurar ute, eller snarare inte, nu när kylan kryper ner över Sverige! 🤗🥰

Jag lider kraftigt igen när jag ser ditt val av favoritgodis men där får du helt och hållet skylla dig själv faktiskt! 🤣🤛

Önska dig och de dina ett snabbt tillfrisknade och en riktigt God Jul! 🎄🤶🎅

Själv tar jag mig en liten cioccolato, eller choklad för er sinnessvaga som mot förmodan inte förstår italienska, denna 9 december! 🍫

IMG_9033.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp