• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/12 “En gång e ingen gång brukar man ju säga…”

IMG_5354.jpeg

Hoppsan herr @RicVin . Visarn på klockan har visst passerat 15:00 även denna Fredag. Jag håller tummarna att Ni snabbt frisknar till från eländet. Ha´re bäst och en riktig trevlig helg // 🧐

Lite senare på bollen än du men nu så…
D4CCEC03-5B69-4F3D-9DFC-01237AE90E5C.jpeg

Tack så mycket. Jag är klart bättre. Frugan som blev sjuk några dagar innan mig och började piggna till har fått bakslag. Hostig igen och en jäkla huvudvärk..
Det senare KAN ju vara ett sätt att slippa mig ett tag till….:)

Tog fjärde sprutan igår och håller tummarna för att man slipper skiten.
Hade en ytterst lindrig sväng i början av pandemin det räcker för mig.
Nu ska jag och GM-2100 koka palt.
Trevlig helg!
IMG20221209174940.jpg

Edit: såg att jag inte ställt om klockstackarn sen vi gick över till vintertid,men nu är det åtgärdat.😁

Senast ändrad:
A33240DD-E23C-45B3-BAB3-19B70B3DE0BA.jpeg

Det drog ihop sig till kvällsspis i denna fredagstråd. Inte tacos blev det, utan en klassisk maträtt från gamla stan. Hotell Rydberg dvs Biff Rydberg med gräddsenap och som sann Väästgötee blev det självklart en kall " Mariestaaa" därtill. Ha ´re gött allihopa å trevlig kväll// 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp