• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/3 ”Black Friday....!!”

591BD349-6803-47D9-AB64-528B743136AF.jpeg

No can do. På resande fot från tidig eftermiddag. Alla byten är gjorda. Handsken är kastad. Det som är packat är packat.
Men det är ju flygarfredag och jag har ju en som är pålitlig, lätt och stabil på en och samma gång. Det kommer jag långt med och det kan behövas i helgen.
Ha en god sådan och krya på dig.
Jag förstår!! Bra val!!
Tack för det och önskar er detsamma!! Alltså god helg...Ni behöver inte krya om det inte behövs....:)

No can do. På resande fot från tidig eftermiddag. Alla byten är gjorda. Handsken är kastad. Det som är packat är packat.
Men det är ju flygarfredag och jag har ju en som är pålitlig, lätt och stabil på en och samma gång. Det kommer jag långt med och det kan behövas i helgen.
Ha en god sådan och krya på dig.
Smart, om man inte överlever helgen är det korkat att ha många klockor med sig. :)

Tillbaka
Topp